دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1393/8/8
تعداد بازديد : 2648

نمایشگاه مصطفی آروند در دانشگاه علم و صنعت

پیرو برگزاری و اتمام نمایشگاه آثار و طراحی محصول مصطفی آروند در دانشگاه الزهرا، از روز یکشنبه 4 آبان ماه 93 تا روز چهارشنبه 7 آبان ماه 93 نمایشگاه طرح های مفهومی و تولید شده مصطفی آروند به همت گروه و انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه علم و صنعت برگزار گردید. در روز پایانی براساس برنامه از پیش تعیین شده جلسه سخنرانی در سالن آمفی تئاتر با حضور اساتید و دانشجویان طراحی صنعتی و برخی از رشته های مرتبط برگزار شد.

از جمله مباحث مورد توجه در روز پایانی با محوریت طراحی محصول بیان نکات کلیدی در زمینه طراحی از نحوه انتقال کار از سوی کارفرما به طراح تا خروج محصول از فضای تولید و رسیدن آن به دست مصرف کننده بوده است. حاضرین پس از نشست و پرسش و پاسخ به سالن نمایشگاه رفته و جلسه بحث و گفتگو برروی کارها و پروژه های ارائه شده ادامه یافت.

از ویژگی های اصلی این نشست می توان به آموزش نحوه برخورد با پروژه ها در طراحی محصول، چگونگی ایجاد ارتباط با اعضای دست اندرکار یک پروژه محول شده به واحد طراحی، فراگیر شدن مبحث استایل در دیزاین و... اشاره کرد. براساس نظر حاضرین در مراسم وجود و برپایی چنین مراسمی می تواند در از میان بردن فاصله میان صنعت و دانشگاه یاری رساند و علاقه مندان به طراحی محصول در فضاهای آموزشی را با نمودهای عینی و واقعی در صنعت کشور آشنا سازد.


تصاویر همایش و نمایشگاه طراحی محصول مصطفی آروند در دانشگاه علم و صنعت
تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1231&rnd=3467

نظر بازديدکنندگان (4)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما