دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1393/9/8
تعداد بازديد : 2752

گروه طراحی صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب تهران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 4 و 5 آذرماه کارگاه آموزشی اصول طراحی و تکنیک ارائه محصول را با سخنرانی طراح محصول، مصطفی آروند برگزار نمود. براساس اعلان برنامه درون دانشگاهی گروه طراحی صنعتی، در دو روز متوالی مجموعه آثار طراحی شده این طراح در ساختمان مرکزی به نمایش گذاشته شد و در روز دوم با برگزاری کارگاه آموزشی در سالن آمفی تاتر به کار خود پایان داد.

محتوای آموزشی در این نشست بر اساس روش های آموزشی طراحی مقدماتی (اسکچینگ) محصول، طراحی پیشرفته (راندو) و چگونگی ارائه نهایی بنا نهاده شده بود و با نمایش تصاویر (عکس و فیلم) و همچنین ترسیم به صورت عملی نکات مهم به حاضرین در کارگاه آموزشی، انتقال یافت. بیان نکات کلیدی در چگونگی ارائه محصول جهت گیری مثبت و ارزشمند این نشست بود که دانشجویان طراح مخاطب اصلی آن بودند.

در پایان برنامه مدیریت محترم گروه طراحی صنعتی دانشگاه، سرکار خانم مهندس آریان پور، در بیانات خود اظهار داشتند که کارگاه آموزشی مذکور در روند آموزشی ترم های تحصیلی کنونی و آینده نتایج و تأثیرات مطلوبی را در برخواهد داشت که این با اصل هدف برگزاری اینگونه نشست ها همراستا بوده و موجبات ایجاد انگیزه برای دانشجویان این رشته را فراهم می سازد.

مصطفی آروند - دانشگاه آزاد


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1246&rnd=5193

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما