دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانو
ارسال کننده: مصطفی خدایی
تاریخ: 1393/9/30
تعداد بازديد : 3140

دانشکده هنر سمنانروزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 24 و 25 آذرماه و مصادف با هفته پژوهش گروه طراحی صنعتی در دانشکده هنر سمنان، با برپایی مسابقه و نشست و کارگاه آموزشی طراحی محصول دو روز پرکار و متفاوت را پشت سر گذاشت.

در روز نخست به همت انجمن علمی طراحی صنعتی، مسابقه یک روزه طراحی نشیمن با رویکرد طراحی پایدار برگزار گردید که از ساعت 10 صبح شروع و تا ساعات پایانی روز اول به طول انجامید. در این مسابقه که با برنامه از پیش تعیین شده آغاز گردید، گروه های شرکت کننده با صفحات کارتن و مقوا به ساخت ایده های خود پرداختند و پس از طراحی و اتمام ساخت، داوری در صبح روز دوم صورت پذیرفت.

هیات داوران متشکل از: خانم مهندس تیموری و آقایان مهندس فرهاد آل علی، مهندس محرم قهرمانی و مصطفی آروند بود. داوران با توجه به خواسته های مسابقه و فاکتورهای درخواستی به داوری آثار پرداختند و در نهایت سه طرح از میان طرح های موجود به عنوان آثار اول تا سوم معرفی شدند که به رسم یادبود جوایزی به گروه های برگزیده اهدا گردید.

پس از پایان داوری با توجه به برپایی نمایشگاه طراحی مصطفی آروند، وی با ارائه توضیح درخصوص طرح ها، برنامه روز دوم را آغاز نمود و در ادامه به ارائه توضیح درخصوص نحوه ایده پردازی و نقش آن در حصول به نتیجه نهایی پرداخت.

در ساعت 14 روز سه شنبه کارگاه آموزشی طراحی محصول با حضور دانشجویان طراحی صنعتی و با هماهنگی های انجمن علمی کار خود را آغاز نمود و مباحثی در خصوص نقش طراح صنعت در طراحی محصول از ایده تا ارائه نهایی با بیان نکات ضعف و قوت موجود در صنایع داخلی مطرح گردید و در پی آن معرفی مسابقات دیزاین و پیشنهادهایی جهت افزایش امکان موفقیت در آنها توسط مصطفی آروند طراح محصول و برنده مسابقات بین المللی صورت پذیرفت.

در پایان جناب آقای مهندس آل علی با بیان مطالبی درخصوص برگزاری این مراسم ها و نقش آن در پیشبرد فرایند تحصیلی با قدردانی و تشکر از برگزارکنندگان، پایان رسمی دو روز طراحی و کارگاه آموزشی را اعلام کردند.


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1253&rnd=7239

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما