دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانوبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1394/2/8
تعداد بازديد : 2158

سی و هفتمین نشست تخصصی طراحی صنعتی دانشگاه هنر با عنوان "سفر در زمان، نسبیت انیشتین، ویژه طراحان و هنرمندان" با سخنرانی مهندس علی شیخ پور برگزار می گردد.

  • زمان: دوشنبه 14 اردیبهشت ماه 1394 از ساعت 13 الی 15
  • آدرس: دانشگاه هنر (بالاتر از چهارراه ولیعصر) ، دانشکده هنرهای کاربردی، تالار شهید جانبزرگی
  • حضور برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد. 

معرفی موضوع:

نسبیت، کوآنتوم، زمان به عنوان بعد چهارم، سفر در زمان، خمیدگی فضا و زمان، سیاه چاله و .... اینها مفاهیمی هستند که همه ما آنها را شنیده ایم و فیلم های تخیلی زیادی نیز در باره این موضوعات دیده ایم. اما شاید تصور و برداشت ما از این مفاهیم یک تصور مبهم و احتمالا انکار برانگیز باشد و این مفاهیم را فقط برای فیلم های تخیلی مناسب بدانیم و ایده پردازی در این حیطه را فقط در تخصص هالیوودی ها بدانیم!

آشنایی صحیح با این مفاهیم و کسب درک اولیه از روابط ریاضی و فیزیکی حاکم بر این موضوعات، دنیای جدیدی را برای ما می گشاید که علاوه بر ایجاد شناخت کامل تر و صحیح تر از جهانی که در آن زندگی می کنیم، تا مدت ها ذهن انسان را مشغول کرده و منبع ظهور و بروز ایده های جدید و خلاقانه نیز می گردد.

چنانچه سعی کرده باشید با مطالعه کتاب ها و یا گشت و گذار در اینترنت اطلاعات اولیه ای در مورد این مفاهیم کسب کنید، احتمالا با توضیحات پیچیده و روابط فیزیکی غیر قابل درکی روبه رو شده باشید و شما را از ادامه راه منصرف کرده باشد. در این جلسه تلاش خواهد شد با بیان ساده و با کمترین بهره گیری از روابط پیچیده ریاضی و فیزیکی، درک صحیح از این واژه ها به دست بیاید.

به منظور تشریح برخی از مفاهیم ، از بخش هایی از فیلم interstellar به عنوان نمونه استفاده خواهد شد. لذا تماشای این فیلم قبل از حضور در جلسه پیشنهاد می گردد. همچنین با توجه به اینکه مباحث مورد طرح در این جلسه به صورت زنجیروار و وابسته به هم طراحی شده است، حضور به موقع از ابتدای جلسه، توصیه می گردد.

> دریافت فایل پوستر با کیفیت بالا 
> طراح پوستر: حمزه مرادی، مدیر گروه گرافیک مجتمع فنی تهران

سفر در زمان،نسبیت اینشتین

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1283&rnd=7139

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما