دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1394/7/4
تعداد بازديد : 1607

لوگو رسمهوب سایت آتلیه طراحی رسمه از هم اکنون با طرحی جدید، پذیرای طراحان، مهندسان، صنعتگران، دانشجویان و سایر مخاطبان محترم می باشد.

آتلیه طراحی رسمه در آغاز با حضور تعدادی از دانش آموختگان گذشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران و اساتید فعلی دانشگاه های ایران شکل گرفت. سابقه هر یک از اعضای رسمه در حیطه های مختلف فضای حرفه ای طراحی صنعتی موجب شکل گیری تیمی شد که قابلیت های منحصر به فرد خود را در انجام پروژه های مختلف دیزاین نشان داده است.

به منظور آشنایی با پروژه های انجام شده قبلی در گروه طراحی رسمه یا استعلام و سفارش پروژه به آتلیه طراحی رسمه به بخش آتلیه دیزاین رسمه مراجعه کنید.

همینطور جهت اطلاع یافتن از دوره های آموزشی اعم از عنوان دوره ها، ورک شاپ های تخصصی طراحی صنعتی، و دوره های آموزشی آمادگی کنکور ارشد طراحی صنعتی و همچنین ثبت نام در کلاس ها، از صفحه ی آتلیه آموزش رسمه دیدن فرمایید.

همچنین به منظور ارج نهادن به درخواست مکرر مراجعین و مخاطبان محترم آتلیه رسمه، بخش آموزش های آنلاین، در حیطه های مختلف برای بهره مندی عزیزان به سایت جدید اضافه شده است.

برای آشنایی هر چه بیشتر و تماس با اعضا از صفحه ی درباره ما بازدید کنید. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره ی سفارش پروژه های طراحی یا جزئیات دوره های آموزشی از طریق صفحه تماس با ما یا شماره تلفن های دفتر آتلیه طراحی رسمه، می توانید با آتلیه طراحی رسمه در ارتباط باشید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1343&rnd=5100

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما