دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانو
دسته بندی: مقالات طراحی
تاریخ: 1386/8/4
تعداد بازديد : 3447

در مدارس طراحی مطالب زیادی جهت آموختن وجود دارد در این متن برخی از آنها به عنوان پند هایی برای دانشجویان ارائه می شود.

- گوش هایتان را تیز کنید!
بهترین اخبار و نکات تمام آنها هستند پس به تمام آنها توجه کنید. اگر استادی پر آوازه است و یا یک واحد درسی مهم جلوه می کند بی شک چیزی در آن نهفته است و فراموش نکنید که اغلب بهترین ها سخت ترین ها هستند.

- تکالیفتان را به خوبی و با دقت به انجام برسانید:
شکی نیست که در مدارس طراحی همان قدر که تلاش می کنید بهره خواهید برد. دانشجویانی که سخت کار می کنند و خود را نسبت به کارشان متعهد می دانند در نهایت بهترین نتیجه را می گیرند. به یاد داشته باشید که ایده و کار سخت هر دو مهم هستند.

- تا دیر وقت در آتلیه بمانید:
هزینه تحصیل بالاست پس سعی کنید سر وقت حاضر شوید و تا دیر وقت در آتلیه بمانید و تمرین کنید.
در اکثر کشورها هزینه تحصیل بالاست پس مطمئن شوید که حداکثر استفاده را از هزینه پرداختی برده اید. از اساتید نهایت استفاده را ببرید حضور به موقع شما آنها را نیز موظف می کند تا سر وقت به کلاس بیایند.
شاید این بند در مورد بسیاری از خوانندگان که هزینه ای برای تحصیل نمی پردازند درست نباشد اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از دوستانتان نتوانستند از سد کنکور عبور کنند. پس ارزش زحمت خود را بدانید.

- مهارت پرزانته خود را افزایش دهید:
مهم نیست که به چه میزان توانایی دارید و چقدر طراح خوبی هستید، بدون مهارت کافی برای پرزانته کردن مهارتهایتان هیچ وقت کسی شما را نخواهد شناخت. صحبت کردن و مکالمه اجتماعی را تمرین کنید خود را در کلاس پرزانته کنید و بنویسید و بنویسید و بنویسید.
ضرری که در آینده از پرزانته نامناسب خواهید دید غیر قابل تصور است پس خواندن این متن را متوقف کنید و به جمع آوری بهترین نمونه ها بپردازید!

-از هر چیزی عکس بگیرید:
اگر می خواهید خود را برای سال جدید آماده کنید و کاری متفاوت در دانشگاه انجام دهید قبل از هر کاری یک دوربین تهیه کنید. هر چقدر که توانایی دارید از آن megapixel  ها تهیه کنید اگر در توان شما هست یک دیجیتال SLR تهیه کنید فراموش نکنید که همیشه و همه جا آن را به همراه داشته باشید در سر کلاس از کارهای خود و دوستانتان عکس بگیرید. در فروشگاه ها از اشیا و محصولات عکاسی کنید در آینده زمانی که به آرشیو عکس هایتان نگاه می کنید مجموعه ای از محصولات متنوع دارید که گویای محصولات مورد توجه شماست و به شما در انتخاب گرایشتان کمک خواهد کرد.

- زیاد تمرین کنید:
کسانی که زیاد تمرین می کنند کارهای انجام شده خوبی خواهند داشت. خارج از برنامه کلاس و درس به اموری که به پیشرفت شما کمک می کنند بپردازید به اطراف با دقت نگاه کنید و با اشتیاق به صحبت های اطرافیانتان گوش کنید.

- مقاله و متون مختلفی را مورد مطالعه قرار دهید:
این بهترین و تنها راه متصل بودن به دنیای بیرون است مشترک مجله یا روزنامه شوید. از سایت های اینترنتی هم می توانید کمک بگیرید تا از تکنولوژی و دانش روز آگاه شوید؛ سری به BUSSINESS WEEK  و NEWYORK TIMES بزنید.

- از محدوده دانشگاه و امکاناتش بیرون بیایید:
دانشگاه با تمام بزرگیش و فعالیت های درجه یکی که انجام می دهد یک محیط آکادمیک است و دارای سیستمی اداری است اما طراحی واقعی و تولیدات مصرفی توسط افرادی انجام می شود که دانشگاه را به اتمام رسانده اند و در بیرون دانشگاه به فعالیت مشغول هستند. پس کمی فراتر بیایید و با محیط بیرون آشنا شوید. افراد موفق وخلاق بیرون دانشگاه را شناسایی کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. تمارین دانشگاه تنها بخشی از معادله است ترکیب شدن و مرتبط شدن با فرهنگ جامعه تمرین حقیقی است که منجر به طراحی و تولید می شود.

- تنها کار نکنید:
بی شک همه شما می دانید که طراحی یک فعالیت جمعی است پس دلیلی ندارد که به تنهایی کار کنید کار تیمی بسیار جذاب تر و لذت بخش تر است اگر در دانشگاه کار تیمی را نیاموزید در آینده با مشکل روبرو خواهید شد.

- به کاری مشغول شوید:
هیچ جایگزینی برای حقیقی ترین مساله که همان کار باشد نیست. در زمینه مرتبط با طراحی و علاقه خود کاری را تجربه کنید. به دنبال کار فوق العاده نباشید. هر کاری را که در توانتان است را انجام دهید تا تجربه کاری کسب کنید و قبل از فارغ التحصیلی رزومه کاری خوبی پر کنید. بعد از فارغ التحصیلی به دنبال اولین کار طراحی نباشید از مراحل پایین تر آغاز کنید.

ترجمه آزاد از متن اصلی به آدرس:http://www.core77.com/design.edu/09.04_chochinov.asp

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=136&rnd=2747

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما