دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1395/1/15
تعداد بازديد : 1383

نمایشگاه دیزاین پس از دیزاین

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دیزاین، معماری و هنر میلان در دوم آوریل 2016 در شهر میلان ایتالیا آغاز به کار خواهد کرد. این سه سالانه تا 12 سپتامبر در 12 حوزه ی فرهنگی در شهر میلان و حومه از جمله Triennale Design Museum، HangarBicocca، Polytechnic University، IULM University، Fabbrica del Vapore، MUDEC و Royal Villa در فضایی معادل 40 هزار متر مربع برقرار خواهد بود. این دور از سه سالانه، پس از وقفه ای بیست ساله فعالیت خود را به عنوان یکی از مهم ترین نمایشگاه های دیزاین جهان با بیش از 30 شرکت کننده ی رسمی از کشورهایی مثل الجزایر، کانادا، چین، کره ی جنوبی، فرانسه، آلمان، ژاپن، قزاقستان، هند، ایران و مکزیک از سر می گیرد که بازدیدکنندگانی از کل جهان خواهد داشت و از نگاه دبیر کل دفتر بین المللی پردازنده ی نمایشگاه ها، منعکس کننده ی تحولات جوامع در سال های اخیر است و در عین حال رویکردی آینده نگر دارد. 

کشور ایران برای نخستین بار با حمایت موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان یکی از مراکز پویا و به عنوان قطب هنرهای مدرن کشور و با همکاری کانون دیزاین این مجموعه، در این رویداد بزرگ شرکت خواهد کرد. هر غرفه از نمایشگاه تحت موضوع کلی "دیزاین پس از دیزاین" در سال 2016 موضوعی اختصاصی نیز خواهد داشت. موضوع غرفه ی ایران "بازار" نام گرفته است و با توجه به مفاهیم موجود در این عنوان برنامه ریزی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قوانین و شرایط ارسال آثار، اینجا کلیک کنید.

چاپ سه بعدی آثار دیزاین ایرانی در غرفه ی ایران

با در نظر گرفتن بازار به عنوان تم غرفه ی ایران، یکی از مورد توجه ترین بخش های بازار های ایران، کارگاه های ساخت و تولید است. در شروع قرن حاضر و رایج شدن تکنولوژی چاپ سه بعدی، یک دستگاه چاپگر سه بعدی در غرفه ی ایران قرار گرفته شده است تا تولید قطعات دیزاین توسط این دستگاه تداعی کننده ی ساخت و تولید قطعات در بازارهای قدیمی ایران باشد که با در نظر گرفتن اولین نسخه ی سه سالانه ی دیزاین میلان در قرن بیست و یکم، قرار دادن دستگاه این تکنولوژی به روز، کاملاً به جا و مفهومی خواهد بود. این عمل، همچنین به پویا و زنده بودن غرفه ی ایران در راستای تم مورد نظر معنی روشن تری می دهد و روشی است هوشمندانه جهت ارائه ی تعداد بیشتری از آثار به طریقی خاص و متفاوت در مسیر نمایش به روز فعالیت دیزاین در کشور. به این ترتیب به مرور یک قطعه، به قطعات قبل اضافه می شود و در پایان نمایشگاه تعداد زیادی از محصولات موجود خواهند بود و بازدیدکنندگان غرفه ی ایران مرتب تغییرات قابل توجهی را احساس خواهند کرد؛ آنچه که در بازار اتفاق می افتد.

از آنجایی که این قسمت، مهم ترین بخش غرفه ی ایران در این نمایشگاه است؛ برای طراحان فعال شرایط مناسبی خواهد بود که آثار خود را در یکی از مهم ترین نمایشگاه های بین المللی با روشی خاص، متفاوت و به روز در معرض نمایش بازدیدکنندگان از سراسر جهان قرار دهند. بدیهی است که از این طریق، فرصت های جدیدی در پیش روی طراحان قرار خواهد گرفت. لذا موزه هنرهای معاصر تهران از طراحان جهت شرکت در این نمایشگاه دعوت می کند آثار خود را ارسال نمایند.

• شرکت به صورت فردی یا گروهی بلامانع است.
• شرکت کنندگان متحمل هیچ گونه هزینه ای نخواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قوانین و شرایط ارسال آثار، اینجا کلیک کنید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1400&rnd=9644

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما