دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1395/6/7
تعداد بازديد : 1661

DAX

DAX تا به اینجای کار یکی از موفق ترین محصولات DesignNest بوده است. شاید بگویید زیادی ساده است. درست هم می گویید. اما در یک سامانه انبوه سپاری (Crowd Funding) خریداران هستند که تصمیم می گیرند چه چیزی تولید شد. تا به حال پنجاه و پنج هزار DAX روی DesignNest سفارش داده شده است. این بسیار بیشتر از هدف اولیه 500 تایی این محصول بود. این باعث شده سود خوبی نصیب طراحان این محصول شود. قیمت این محصول روی DesignNest هم اکنون 34.99$ است که در فروشگاه های Allocacoc در قاره های مختلف نیز به فروش می رسد.

(برای اطلاع از نحوه همکاری وب سایت طراحی صنعتی ایرانی و DesignNest اینجا کلیک کنید.)

DAX فقط بکشید و پرداخت کنید
DAX اولین لیف کارت آبشاری جهان است. با یک کشیدن ساده، ببینید که چطور کارت های شما به صورت آبشاری جلوی شما مرتب می شوند. DAX نه تنها دسترسی شما را به کارت هایتان آسان، بلکه لذت بخش می کند.
DAX تجربه جذاب
برای افزودن به زیبایی، DAX حرکت آبشاری را با ترتیبی از رنگ های جذاب کامل می کند. DAX فقط کارا نیست، بلکه تجربه ای زیبا نیز هست.
DAX جزئیات دقیق
با ترکیب برش لیزر با پارچه های مخصوص به ما اجازه می دهد که لبه های برش را ندوخته ولی تمیز رها کنیم، که زیبایی و مدرنی به DAX می دهد که متمایز است.
DAX نازک ولی مانا
DAX از نوعی پارچه بسیار مقاوم ساخته شده است که در اصل برای استفاده های صنعتی بوده است. این پارچه بسیار مقاوم، و ضد آب است. از همه مهم تر، زیباست و لمس آن حس خوبی دارد.

طراحان
جف، وان، و جو تات، یک تیم چند ملیتی از طراحان صنعتی هستند که در حال تحصیل در دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) هستند.

طراحان DAX

شاید بتوان از طراحی این محصول و بررسی واکنش جامعه DesignNest به آن نتایج زیر را گرفت:
محصولات ساده شانس کمتری برای جلب نظر مشتریان ندارند، شاید چون قیمت آنها معمولاً پایین است و خریداران برای خرید آنها راحت تر ریسک می پذیرند. این محصول با در نظر گرفتن روش تولید طراحی شده که علاوه بر سادگی تولید، ایجاد تنوع در رنگ را امکان پذیر کرده است.

شما هم می توانید طرح های خود را برای محک خوردن توسط خریداران جهانی در DesignNest عرضه نمایید. شاید داستان موفقیت بعدی برای شما باشد. برای ارائه طرح خود به این صفحه در سایت DesignNest مراجعه کنید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1452&rnd=9690

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما