دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1395/8/21
تعداد بازديد : 941

هدیه "آتلیه طراحی رسمه" به همه هنرجویان

طرح تخفیفی  جدید " رسمه تیکت"  براساس کسب امتیاز با شرکت در هر یک از کلاس های آتلیه طراحی رسمه

رسمه تیکت

رسمه تیکت امتیازی است که شما بابت شرکت در هر یک از کلاس های آتلیه طراحی رسمه به دست می آورید و از آن می توانید برای شرکت در دوره های دیگر آتلیه استفاده نمایید. به این ترتیب که با ارائه این تیکت  که  در ازای تسویه کامل هر کلاس تا قبل از اولین جلسه، به تمام هنرآموزان رسمه تعلق می گیرد، می توانید معادل 10 درصد، از هزینه این دوره بعنوان تخفیف شهریه در دوره های دیگر آتلیه طراحی رسمه، بهره مند شوید.

همچنین در راستای اهداف آموزشی آتلیه طراحی رسمه در آموزش صحیح دیزاین و تشویق علاقه مندان به فعالیت بیشتر در رویداد ها و مسابقات یا ورکشاپ های مفید طراحی صنعتی، رسمه تیکت برای اولین بار با همکاری  ID reporter  در رویداد جم طراحی پایدار 2016 رونمایی و به همه ی شرکت کنندگان اهدا شد و این روند ادامه دار خواهد بود.

رسمه تیکت

دوره های آموزشی رسمه شامل:

برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره ۸۸۸۲۷۱۸۱ و ۰۹۱۹۰۴۳۰۰۵۶ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس rasmeh.designgmail.com ایمیل بفرستید.

مکان برگزاری کلاس ها: خیابان میرزای شیرازی، نرسیده به خیابان مطهری، روبروی پارک میرزای شیرازی، پلاک ۸۳، واحد5، “آتلیه طراحی رسمه” 

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1484&rnd=3668

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما