دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانوبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1395/9/24
تعداد بازديد : 1097

دوره جدید کلاس های کنکور مرحله اول (تئوری) طراحی صنعتی در رسمه از 29 آذر ماه آغاز می شود. دوره جدید برای داوطلبانی است که در ترم گذشته به تحصیل اشتغال داشته اند، یا به تازگی تصمیم جدی برای درس خواندن گرفته اند و یا به هر دلیل دیگری تاکنون نتوانسته اند در کلاس های آمادگی کنکور شرکت نمایند.

همچنین بنابر طرح تشویقی رسمه برای نخبگان دانشگاهی، به کسانی که میانگین دروس تخصصی آن ها بالاتر از 18:50 باشد، با ارائه کارنامه و تائیدیه مدیر گروه یا آموزش دانشگاه. رسمه تیکت 50% تخفیف تعلق می گیرد.

رسمه

همواره راه های متنوعی برای موفقیت در کنکور وجود دارد و شرکت در کلاس های کنکور یکی از مطمئن ترین و پر بازده ترین راه هاست. از طرف دیگر شناخت منابع درست و به روز یکی از ملزومات رسیدن به موفقیت در کنکور ارشد طراحی صنعتی است. مطمئناً شما با لیست های مختلفی در سایت ها و موسسات مختلف برخورد داشته یا حتی از رتبه های سال های پیش و دوستان خود لیست منابع را درخواست کرده اید. ولی با انبوهی از اطلاعات و لیست های پیشنهادی مواجهه شده اید. گروه آموزشی آتلیه طراحی رسمه در جهت تکمیل نیازهای آموزشی هنرجویان، منابع کامل مخصوص کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی اعم از کتاب ها و جزوات مهم را جمع آوری کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد. قابل ذکر است همگی افراد می توانند برای سفارش کتاب و جزوات مورد نظر خود اقدام کنند و این مورد منوط به شرکت در کلاس ها نیست.

دوره های کنکور رسمه

  • مطالب مفید، مشاوره و اطلاع رسانی برای کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در گروه تلگرام کنکور ارشد 96
  • A place to creat، A place to interact، A place to DESIGN... گروه تلگرام آتلیه طراحی رسمه 
  • برای اطلاع از منابع کنکور ارشد طراحی صنعتی به گروه تلگرام رسمه بپیوندید و از دیگر اخبار و مطالب مفید نیز استفاده کنید.
  • مکان برگزاری کلاس ها: خیابان میرزای شیرازی، پایین تر از مطهری، روبروی پارک میرزای شیرازی، پلاک 83، واحد 5، " آتلیه طراحی رسمه".
  • برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره 88827181 و 09190430056 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس زیر ایمیل بفرستید: rasmeh.design gmail.com
  • آدرس سایت رسمه:  www.rasmeh.com
تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1492&rnd=9805

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما