دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1395/10/25
تعداد بازديد : 1005

گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با مشارکت دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا دوره فشرده معناشناسی در طراحی را با حضور پروفسور سالوادر وینگاله و همکارانش به مدت دوهفته برگزار کرد. در این دوره تعداد 52 نفر شرکت کننده از رشته های مختلف طراحی صنعتی، معماری و معماری داخلی حضور پیدا کردند.
از ویژگی های این دوره که آن را متمایز از سایر کارگاه های آموزشی می کرد، این بود که برای اولین بار یکی از دروس کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، به جای ارائه در طول ترم، به صورت عملی و نظری در صبح و بعد از ظهر و در دو هفته برگزار شد. در پایان این دوره شرکت کنندگان گواهی حضورشان در این دوره را دریافت کردند و دستاوردهای علمی شان را در قالب نمایشگاهی در معرض دیدد عموم قرار دادند که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. در حاشیه این رویداد برای افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، سمیناری تخصصی با عنوان کاربرد نشانه شناسی شهری در مقصد گردشگری کیش در سالن همایش های بین المللی خلیج فارس با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد و مورد استقبال مسئولان و دست اندرکاران این سازمان قرار گرفت.
همچنین در طول این رویداد شرکت کنندگان بازدیدهای مختلفی از اماکن سیاحتی و گردشگری جزیره کیش داشتند که تجربه ای متفاوت از حضور در این دوره تحصیلی را برای آنان داشت
گروه طراحی صنعتی پردیس بین المللی کیش دانشگاه قصد دارد در آینده نیز رویدادهای مشابهی را با همکاری دانشگاه ها و اساتید بین المللی برگزار نماید.

#code#

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1499&rnd=8972

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما