دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1396/6/13
تعداد بازديد : 1088

مواد و فرآیندهای تولید

در کنکور ارشد طراحی صنعتی، "مواد، ساخت و تولید" با ضریب 3 یکی از مهم ترین مواد امتحانی آزمون است. مباحث این ماده امتحانی در دو کلاس "مواد و فرآیندهای تولید" و "مباحث فنی" آموزش داده می شود. نظر به اهمیت این درس و ارائه خوب آن توسط استاد سقائیان، استقبال دانشجویان طی سه سال برگزاری این دوره بسیار خوب بوده است و این دوره در ارتقا رتبه داوطلبان نیز بسیار تأثیر داشته است. شرکت در این دوره به اکثر داوطلبان آزمون ارشد طراحی صنعتی توصیه می شود به ویژه از این جهت که به دلیل گستره ی وسیع مباحث این درس، سر فصل های کلاس در منابع مختلف و پراکنده مطرح شده. ضمن اینکه بسیاری از این منابع کاملا تخصصی هستند و برای نیازهای طراحان نوشته نشده اند بلکه از دیدگاه مواد شناسی یا مهندسی مواد موضوع را شرح داده اند. بنابراین مطالعه آزاد در موضوع، زمان زیادی طلب می کند.

آتلیه طراحی رسمه در محتوای کلاس ها علاوه بر نیازهای مرتبط با آزمون سعی دارد نیازهای آموزشی مرتبط با حرفه ی طراحی صنعتی را در نظر داشته باشد بنابراین سیلابس کلاس به نحوی طراحی شده که فراتر از حفظیات، قدرت تحلیل و ذهن طراح مخاطب را نیز تقویت کند. درباره ی جایگاه و اهمیت درس از دیدگاه حرفه ای باید گفت که دانش شناخت مواد و فرآیندهای تولید، منشا بسیاری از ایده های طراحانه بوده است همانطور که مثلا اختراع پلاستیک و تکامل فن آوری قالب ریزی و تزریق آن در دهه شصت میلادی تأثیر شگرفی در طراحی مبلمان گذاشت. آنطور که بدون وجود این دانش و بدون توجه طراحان به قابلیت های آن شاهد این همه تنوع در طراحی نمی بودیم.

منتظر معرفی سایر دوره های آزمون ارشد طراحی صنعتی از طریق سایت رسمه باشید.
این کلاس روزهای چهارشنبه از ساعت 16:30 الی 19:30 طی 12 جلسه برگزار می شود (36 ساعت کلاس)
استاد این کلاس مهندس هانی سقائیان با 6 سال سابقه تدریس دروس کارگاهی در دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه الزهرا، دانشگاه سمنان، دانشگاه اصفهان و دانشگاه پارس هستند.

آتلیه طراحی رسمه برای کسانی که کلاس مواد و روش های ساخت، کلاس زبان و کلاس تاریخ (این سه دوره همزمان شروع می شوند) را یکجا ثبت نام کنند 20 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

برای اطلاع از آمار قبولی هنرجویان امسال و سال های گذشته آتلیه رسمه به این لینک در سایت رسمه مراجعه کنید.

برای ثبت نام این دوره و دیگر کلاس های آزمون ارشد یا کسب اطلاعات بیشتر از امروز می توانید به دفتر آتلیه طراحی رسمه واقع در خیابان میرزای شیرازی، روبروی پارک میرزای شیرازی، پلاک 83، واحد 5 مراجعه کنید یا با شماره 88827181 تماس بگیرید.

لینک گروه تلگرام آزمون ارشد لینک سایت رسمه



تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1550&rnd=3359

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما