دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
تاریخ: 1396/11/14
تعداد بازديد : 1072

تداکس دانشگاه علم و صنعتاولین تداکس دانشگاه علم و صنعت (Tedxiust) با موضوع سمفونی پرواز در 27 بهمن برگزار می گردد.در این سخنرانی موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، هنری، زیست محیطی و غیره (به غیر از هرگونه موضوع سیاسی) در قالب ارائه های زیر 18 دقیقه مطرح می شوند.
رویداد تدکس علم و صنعت یک کنفرانس یک روزه با 100 نفر شرکت کننده می باشد. شرکت‌کنندگان در رویداد به دو صورت ثبت نام و دعوت مستقیم در رویداد شرکت خواهند داشت.

برای ثبت نام به وب سایت تداکس این رویداد مراجعه نمایید:
http://tedxiust.com

در باره تداکس:
هدف تدکس گسترش ایده های ارزشمند است. این برنامه شامل رویدادهایی بومی و خود ساخته می باشد. در این رویداد ها افراد گرد هم جمع می گردند تا بتوانند شرکت در رویدادی شبیه به کنفرانس های تد را تجربه کنند. در یک رویداد تدکس، سخنرانی های زنده به همراه پخش ویدیوهای تد، جوانه های تبادل نظر و روابط عمیق بین افراد را شکوفا می کند. این رویدادها که بومی هستند و توسط گروه های مستقل برگزار می شوند، تحت برند تدکس نامگذاری شده اند. در تدکس، حرف ایکس نشان دهنده ی رویدادی است که مستقل برگزار می شود. آنچه تد در اختیار برنامه های تدکس می گذارد، مجموعه راهنمای برگزاری این گونه از رویدادهاست، اما هر رویداد تدکس توسط گروه خودش برگزار می شود. پیش از این در بیش از 1500 شهر جهان و 300 کشور رویداد تداکس برگزار شده است. رویداد تداکس امروز تبدیل به یکی از جذاب ترین برنامه های داوطلبانه فرهنگ ساز در جهان گشته است.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1579&rnd=6172

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما