دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینو
تاریخ: 1398/3/9
تعداد بازديد : 2679

مجموعه فیلم های آموزش طراحی جواهرات با ماتریکس از مقدماتی تا پیشرفته با آموزش اشرف میرزایی زیر نظر آقای سیروس حامدی فر مدیر وب سایت راینو تهیه شده است.

ماتریکس یکی از پلاگین های طراحی جواهرات در راینو است که قابلیت های بی نظیری را در اختیار طراحان طلا و جواهر قرار می دهد. ماتریکس به علت ایجاد ابزارهای اختصاصی و سهولت کار با آن از سوی کاربران ایرانی، با استقبال زیادی در بازار مواجه شده است. این افزونه امروزه به شکل یک نرم افزار کامل توسعه پیدا کرده است به طوری که برای بالا بردن قابلیت های آن پلاگین هایی مانند کلایو Clayoo خریداری شده و بعدها به منوی ماتریکس اضافه شد. قدرت نرم افزار ماتریکس از آنجا ناشی می شود که علاوه بر استفاده از تمامی دستورات راینو، می توان به دستورهای تخصصی تر نیز دسترسی داشت.

آموزش ماتریکس

در بازار ایران ماتریکس به عنوان نرم افزار اول و تقریبا بدون رقیب طراحی جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهید در بازار طلا و جواهر ایران طراح موفقی باشید حتما باید به ماتریکس مسلط باشید تا بتوانید طرح های خود را به صورت سه بعدی ارائه کنید.
در بسته آموزش ماتریکس تمام سبک های موجود در بازار ایران برای طراحی طلا و جواهر آموزش داده شده است تا به سرعت و با بهترین کیفیت همراه با رعایت قواعد ساخت طراحی کنید و طرح خود را به مخاطبان خود ارائه نمایید.
این بسته آموزشی تالیف خانم اشرف میرزایی از طراحان با سابقه طلا و جواهر ایران است که تجربه چند ساله خود از کار با نرم افزار ماتریکس را در قالب فیلم های آموزشی، برای کسانی که قصد ورود به بازار حرفه ای طراحی طلا و جواهرات دارند، ارائه کرده است.

آموزش ماتریکس

بسته آموزشی ماتریکس به صورت مقدماتی تا پیشرفته و زیر نظر آقای سیروس حامدی فر مدیر وب سایت راینو انجام شده است. دیدن این بسته آموزشی نیاز شما را برای بازار کار کاملا برطرف می کند.

برای دیدن جزییات بیشتر و سفارش این بسته آموزشی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://rhino3dm.ir/product/jewel06

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1658&rnd=2923

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما