فیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1386/10/16
تعداد بازديد : 2696

یک روش سنتی ژاپنی برای خنک ماندن در فصل های گرم سال خوابیدن بر روی یک زیر اندازانعطاف پذیر از جنس بامبو است. اما اکثر مردم دوست ندارند که جای خواب آنها سفت باشد. شرکت ژاپنی Kuchofuku که محصولاتی با قابلیت تهویه هوا تولید می کند در سری محصولات 2007 خود یک جای خواب با امکان تهویه هوا را عرضه کرده است. این محصول جدید در صدر سایر محصولات این شرکت قرار دارد و از تی شرت هایی با ورودی USB و شلوارها و لباس هایی با قابلیت تهویه هوا، با اهمیت تر است.

 

تشک با قابلیت تهویه هوا

در قسمت انتهایی این تشک یک فن تهویه قرار دارد که با به جریان انداختن هوا در مسیر زیرین تشک باعث می شود تا یک لایه هوای تازه در پشت شما جریان داشته باشد.

برق مورد نیاز این تشک کم مصرف به واسطه یک آداپتور قابل تامین است و برای جابجایی و انبار کردن این تشک نیز می توان آن را درون کیفی که به همراهش عرضه می شود قرار داد.

محصولات با فن تهویه

این شرکت محصولات متنوع از سری محصولات دارای فن تهویه به بازار عرضه کرده است که در هوای مرطوب و گرم ژاپن مورد مصرف مردم است.

منبع: http://www.kilian-nakamura.com/blog-english/index.php/kuchofuku-air

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=210&rnd=4352

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما