دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1399/11/23
تعداد بازديد : 1078

طراحی محصول یکی از اصلی ترین ارکان مهم تجاری سازی ایده ها و گام نخست برای خلق محصولات جدید و نوآورانه است و در سال های اخیر، تخصص طراحی و مدیریت محصول، مورد توجه بسیاری از رهبران بازار قرار گرفته است و موقعیت های شغلی فراوانی در این حوزه پدید آمده است.

به همین منظور، آکادمی یوزراکس اقدام به برگزاری دوره آنلاین طراحی محصول نموده است. در این دوره جامع آنلاین که به صورت پروژه محور و به مدت چهارماه برگزار می شود، شش مهارت اصلی مدیریت محصول، معماری اطلاعات، تحقیقات کاربر، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری، ارزیابی تجربه کاربر و مهارت های بازاریابی، گیمیفیکیشن و چابکی به شرکت کنندگان آموزش داده می شود. علاوه بر این در کنار آموزش، شرکت کنندگان این دوره با همراهی منتورهای تخصصی، یک پروژه واقعی طراحی محصول را نیز به صورت کامل و عملی انجام خواهند داد و مهارت های لازم برای طراحی، بهبود و ارتقا محصول کاربرمحور را کسب می کنند.

پس از گذراندن دوره آموزشی آنلاین و انجام پروژه طراحی محصول به شرکت کنندگان دوره گواهی معتبر گذراندن دوره و انجام پروژه طراحی تقدیم خواد شد.

همراهان گزارشگر طراحی صنعتی می توانند با کد تخفیف newdesign در این دوره شرکت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می توانند به وبسایت آکادمی یوزراکس http://pd.userxevent.ir  مراجعه نموده و یا با شماره 66128068 و 09366129101 تماس بگیرند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2735&rnd=2694

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما