فیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
تاریخ: 1401/6/4
تعداد بازديد : 1498

استودیو طراحی ایکاس، متشکل از طراحان و مهندسان صنعتی و با هدف ارائه خدمات طراحی و مهندسی محصول به تولیدکنندگان داخلی، در سال 85 تأسیس گردید. ایکاس همواره در تلاش بوده است تا با یافتن راه حل های خلاق، اقتصادی و انسان محور، محصولات تولیدشده شرکت های تولیدی را از نمونه های عرضه شده مشابه در بازار، متمایز گرداند. این مهم، از یک سو بر پایه تجربه های هنری، شناخت فنی و علوم انسانی و از سوی دیگر بر پایه متدهای نوآورانه استوار است. بدین ترتیب تیم ایکاس با استفاده از رویکردهای نوین بازاریابی، مدیریت کیفیت و در نظر گرفتن خواسته های جامعه هدف، محصولات طراحی شده را با قابلیت رقابتی بیش تری به کارفرما ارائه می دهد.

استودیو طراحی ایکاس

خدمات استودیو ایکاس

در استودیوی طراحی صنعتی ایکاس، طیف وسیعی از خدمات طراحی صنعتی را ارائه می گردد که به شرکت ها کمک می کند تا برندها و محصولات خود را طراحی و موقعیت یابی کنند و در نهایت ایده ها و مفاهیم جدید محصول را ایجاد و به تولید برسانند.
همچنین در راه همکاری با مشاغل مختلف، محصولات و خدماتی را طراحی می گردد که با کاربران آن ها مطابقت داشته باشد و به آن ها کمک کند تا هم مشتریان خود را افزایش دهند و هم فروش خود را. خدمات ایکاس همچنین شامل استراتژی های طراحی است که به مشاغل کمک می کند تا تشخیص دهند که چگونه ویژگی های فرمی بر فروش تأثیر می گذارد، یا به طور مثال اینکه چگونه می توان یک پالت رنگ ایجاد کرد و از آن برای به حداکثر رساندن مشارکت مصرف کنندگان استفاده کرد.

در نهایت، ایکاس به مشاغل کمک می کند تا نمونه های اولیه محصول را در مراحل اولیه توسعه ایجاد کنند و اغلب این محصولات آزمایش می شود. ایکاس از انواع روش های ساخت از جمله مدل های فومی، مدل سازی فایبرگلس، استریولیتوگرافی، مدل های فرمی، ماشین کاری و ورقکاری استفاده می کند تا به مشتریان کمک کنند ایده های خود را به شیوه ای تأثیرگذار پیاده کنند.

طراحی و توسعه محصول

طراحی محصول در استودیو ایکاس مجموعه ای از فعالیت های استراتژیک و تاکتیکی از ایده پردازی تا تجاری سازی و خلق یک طراحی محصول است. در یک رویکرد سیستماتیک، طراحان محصول ایده ها را مفهوم سازی و ارزیابی کرده و آن ها را به یک محصول یا مصنوع ملموس جدید تبدیل می سازند. این حوزه از فعالیت شامل طراحی تمامی محصولاتی می باشد که در زمینه مختلف نیاز به طراحی دارند که شامل طراحی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، مبلمان شهری، تجهیزات حمل و نقل و هر آنچه که به عنوان یک محصول تجاری تولید انبوه می گردد.

استودیو طراحی ایکاس

نمونه سازی و مشاوره تولید

هر محصولی به نوبه خود داستانی را بازگو می نماید مسیری که از ابتدای کشف یک نیاز یا مشکل شروع می گردد و با ارائه راهکارهای خلاقانه، ساخت و تست نمونه های اولیه محصول به مرحله ای می رسد که می تواند به عنوان یک ابزار، وسیله یا تجهیزات در بازار عرضه گردد.

فب‌لب ایکاس در زمینه طراحی و ساخت محصولات به خصوص مصنوعات فلزی در حوزه های مختلف از قبیل تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، تجهیزات آی تی و بانکی و سایر حوزه ها بیش از یک دهه مشغول به فعالیت می باشد و همواره تلاش نموده است که راهکارهای نوآورانه ای را برای خلق و تولید یک محصول ارائه نماید.

نمونه سازی و مشاوره تولید - ایکاس

طراحی UI/UX

یک UI مناسب می تواند مخاطبان بیشتری را به محصول شما جذب کند و یک UX خوب استفاده از محصول شما را لذت بخش و دلپذیر می کند و در نتیجه باعث ماندگار شدن کاربران فعلی، و جذب کاربران جدید می شود. تیم طراحان ایکاس با با تجربه کافی در زمینه شناخت کاربر از جنبه های شخصیتی، نیاز، رفتار، باید و نبایدها و محدودیت ها بهینه ترین طراحی رابط کاربری را به مشتریان خود ارائه می دهد. به این صورت تجربه کاربری دلنشینی را برای کاربر آن فراهم خواهد کرد. در همه شاخه های طراحی، اعم از طراحی UI و UX، به روز بودن و پیروی از ترندهای طراحی، آشنایی کامل با سبک ها و توانایی هدایت فرآیند بر اساس آن ها، از اهمیت زیادی برخوردار است. این مهارت به پایدار بودن طرح و در ذهن ماندن آن کمک زیادی می کند.


ui ux - ایکاس

طراحی بسته بندی

بسته بندی یکی از بخش های مهم در تجربه کلی مشتری از برند است. اگر می خواهید یک محصول یا برند را به عنوان پیشرو در صنعت خود قرار دهید، طراحی بسته بندی برند شما باید منعکس کننده آن باشد. ایکاس با شناخت دقیق نیازهای مشتریان و تحقیقات بازار هدف، مسئله ی طراحی را به خوبی برای شما روشن می کند و بر اساس خواسته ی شما و تجربه ی خود در انتقال پیام برند از طریق محصول، طرح بسته بندی مورد نظر را به بهترین شکل و برای رسیدن به بهینه ترین نتیجه در بازار ارائه می دهد. ایکاس از نظر گرافیک و طراحی فرم بسته بندی به حفظ هویت برند شما کمک می کند و محصولات متمایزی را نسبت به آنچه در بازار موجود است، برای شما طراحی می کند. همچنین در ساخت و تولید محصول با نظارت لحظه به لحظه، بسته بندی ای با کیفیت مطابق با امکانات ساخت موجود ارائه می نماید.

طراحی بسته بندی - ایکاس

اطلاعات تماس

جهت دریافت مشاوره در مورد هریک از خدمات استودیو طراحی ایکاس از راه های زیر می توانید با این استودیوی طراحی در ارتباط باشید:

ساعات کاری: شنبه الی پنج شنبه 9 الی 17
تلفن: 02126610876 و 09124195686
ایمیل: [email protected]
آدرس دفتر: تهران، بزرگراه صدر، خیابان جهان تاب، بیگلرپور شرقی، پلاک 2، واحد 1 (مشاهده روی نقشه گوگل)
آدرس فب لب: تهران، شهرک صنعتی خاوران، سایت آهنکاران، خیابان چهارم غربی، پلاک 3202

لینک های مرتبط
آدرس سایت استودیو طراحی ایکاس:
https://ekasdesign.com 
آدرس سایت فب لب ایکاس:
https://ekasfablab.com 
اینستاگرام
https://www.instagram.com/ekas_design_studio


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2780&rnd=6163

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما