دسته بندی: اخبار طراحیشخصیت ها
تاریخ: 1402/7/24
تعداد بازديد : 2511

محمدرضا عمادیان مهربا کمال تاسف و تأثر به اطلاع طراحان و فارغ التحصیلان رشته طراحی صنعتی میرساند، جناب محمدرضا عمادیان مهر، طراح سرشناس و تأثیرگذار و دلسوز که به پشتوانه تلاش ها و زحماتی که برای جامعه طراحان صنعتی ایران کشیده بود به عنوان رئیس هیات مدیرهٔ انجمن صنفی طراحی صنعتی نیز در حال خدمت بود، در 24 مهرماه 1402 از میان دوستان و آشنایان پر کشید.

محمدرضا عمادیان مهر متولد 1354، لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه علم و صنعت (1378) و فوق لیسانس طراحی صنعتی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران (1381) را داشت و در طی سالیان متمادی با فعالیت حرفه ای به عنوان طراح صنعتی، شاگردان و کارآموزان و همکاران زیادی را در استعداد ذاتی هنری خویش شریک ساخته بود.

شرکت نامدار فرمی نیک که به واسطه طراحی تخصصی تجهیزات پزشکی شناخته شده است، یادگار سالها فعالیت حرفه ای استاد عمادیان مهر بود. این شرکت در حوزه طراحی شهری، بسته بندی، طراحی برند، حمل و نقل و همچنین محصولات خانگی آثار به یاد ماندنی عرضه کرده است.

وبسایت طراحی صنعتی فقدان این هنرمند ارزشمند را به بستگان ایشان، شاگردان، همکاران و همچنین جامعه طراحان صنعتی ایران تسلیت می گوید. نامش بلند و یادش گرامی باد.

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد...


تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2799&rnd=3668

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما