ارسال کننده: پادکست کوبیک
دسته بندی: مطالب متفرقهشخصیت ها
تاریخ: 1402/8/6
تعداد بازديد : 771

پادکست کوبیک - نیما باوردی محمد افخمی

سال ها پیش، نیما باوردی و محمد افخمی به سبب کسب مقام در مسابقات متعدد جهانی در بخش دیزاین و برگزاری ورکشاپ هایی در دانشگاه های مختلف کشور در همین زمینه، در میان جمع کوچک طراحان صنعتی ایران شناخته شدند. اما پس از مدتی به دلیل اتمام مقطع ارشد طراحی صنعتی که دلیل این اشنایی و دوستی بود، مسیر های متفاوتی پیش روی هر یک ایجاد شد.

در قسمت سوم از فصل چهارم پادکست کوبیک، این دو دوست پس از سالها در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا از مسیر تجربه شده پس از مسابقات و فارغ التحصیلی بگویند.

به دلیل متفاوت بودن نوع کار و فعالیت این دو دوست عزیز و همچین تجربه ایشان در شاخه های مختلف دیزاین، از موضوعات متفاوت در این قسمت حرف به میان امد؛ از قرارگیری یک دیزاینر در مقام یه راهنما (Coach) در پروژه های دیزاین دانشگاهی، اهمیت یک میزان لازم برای عمیق بودن در یک موضوع برای شروع به کار و تخصص، تأثیر بالا و مستقیم مهارت ارتباط با افراد در ایجاد فرصت های بیشتر، انواع فعالیت های یک دیزاینر درون یک استودیو طراحی، ناگفته های پشت کارهای حرفه ای، برنامه ریزی و مدیریت پروژه ها تا نقد های وارده بر یک کانسپت دیزاینر.

اگرچه آقای باوردی را بیشتر با افتخارات ایشان در مسابقات طراحی و دیزاین جهانی و همچنین قرارگیری در جایگاه داور مسابقات شناخته شده اند اما ایشان علاوه بر تدریس در دانشگاه و آموزشگاه های مختلف، در حال حاضر سفیر برند و طراح محصولات نورپردازی استودیو دیزاین Waxy در استانبول هستند.

و آقای افخمی نیز پس از تحصیل در مقطع کارشناسی رشته معماری و کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی و همچنین ارشدی دیگر در رشته digital design در دانشگاه آمستردام، در استودیو FROLIC به عنوان یک پل میان طراحان صنعتی و طراحان تعاملی و همچنین در Digital society school به عنوان digital transformation coach مشغول به فعالیت هستند.

این گفتگوی صمیمانه در قسمت سوم فصل چهارم پادکست کوبیک ضبط و تهیه شده است. پادکست کوبیک، حاصل تلاش دو طراح صنعتی جوان در طول چهار سال است که در هر قسمت سعی در بازگو کردن داستانی از داستان های دیزاین برای دوست داران آن هستند.

این قسمت در تمامی پادگیر های معتبر پادکست در دسترس می باشد. از طریق لینک زیر، شما می توانید به تمامی پلتفرم های فعال کوبیک و این اپیزود دسترسی پیدا کنید:

https://zil.ink/cubicpodcast

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=2800&rnd=3971

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما