تاریخ: 1387/3/21
تعداد بازديد : 3096

ASUS MS-71

شرکت ASUS محصول جدید خود یعنی ماوس بی سیم بسیارکوچکی را وارد بازار کرده است که به طور ویژه برای کارکردن با نوت بوک هایی کوچک مناسب است. علاوه برداشتن ابعادی کوچک می توان ازطراحی ظاهری این محصول به عنوان نقطه قوت آن نام برد که با به کارگیری نوآوری هایی منحصر به فرد، حداکثر ذخیره سازی انرژی و همچنین امکان شارژ کردن سریع را فراهم می آورد.

ماوس ASUS MS-71 با داشتن ابعادی معادل 65.8x25.1x17.5 میلی متر، لقب "ماوس بند انگشتی" را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این ها دریافت کننده 2.4 گیگاهرتزی به کاررفته دراین ماوس، برقراری ارتباط بی سیم درفواصل بیش از 30 متری را امکان پذیر می کند.

این ماوس با به کارگیری قابلیت های مدیریت هوشمند توان مصرفی می تواند در زمان های سکون و بلااستفاده بودن، به صورت خودکار بروی حالت ذخیره کننده انرژی متمرکز شود که این حالت قادر است تا میزان 75 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

کاربران می توانند با 3 دقیقه شارژکردن این ماوس، به مدت یک روز و به صورت مداوم ازآن استفاده کنند. علاوه براین، استفاده از یک آی سی محافظ دراین ماوس از زیان های احتمالی ناشی ازشارژ بیش ازحد جلوگیری می کند. پورت USB به کاررفته در این ماوس به کاربران این امکان را می دهد تا درحین حرکت نیز بتوانند آن را در هر نقطه ای شارژ کنند.

منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8703210901
+ ویرایش

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=302&rnd=413

نظر بازديدکنندگان (1)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما