دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1386/1/18
تعداد بازديد : 2811

همان طور که در بخش ثبت نام و توضیحات سایت نوشته شده است، پروفایل اعضا نشان دهنده میزان فعالیت هر عضو در سایت طراحی صنعتی ایرانی است و تعداد مقالات و جزئیان مقالات ارسال شده توسط هر عضو، از طریق پروفایل قابل دسترسی است.

در حال حاضر پروفایل شامل یک بخش اطلاعات عضویت و بخش دیگری مربوط به اطلاعات شخصی است. از کاربران عضو و به خصوص کاربرانی که ان شاءالله به زودی مقالاتی برای نمایش در سایت ارسال می کنند دعوت می کنیم که اطلاعات شخصی و بخش توضیحات را به گونه ای تکمیل کنند که بازدیدکنندگان سایت بتوانند با توانایی ها و سوابق حرفه ای شما آشنا شوند.

با توجه به سوال های ایجاد شده برای تعدادی از اعضا در مورد نحوه دسترسی بازدیدکنندگان به پروفایل اعضا، در نظر داریم که لیستی از اعضای فعال سایت تهیه کنیم که در آن دسترسی به اطلاعات پروفایل اعضا امکان پذیر باشد. منظور از اعضای فعال، عضو هایی هستند که حداقل یک مقاله در سایت ارسال کرده باشند. همچنین دسترسی به پروفایل اعضا با کلیک کردن روی نام ارسال کننده مطلب در بالای هر مطلب ارسال شده، ممکن خواهد بود.

آخرین نکته قابل توجه دوستانی که در اولین روزهای تأسیس سایت عضو شده اند اینکه اخیرا بخشی به نام "صفحه اینترنتی" به پروفایل اضافه شده است که اعضا می توانند آدرس وب سایت یا وبلاگ خود را بنویسند.

به امید افزوده شدن به تعداد اعضای فعال سایت طراحی صنعتی ایرانی

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=31&rnd=1728

نظر بازديدکنندگان (5)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما