فیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: هادی خالقی
تاریخ: 1387/5/7
تعداد بازديد : 7407

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی،شرکت های سازنده انواع خودرو تولیدات نوینی را به بازار ارائه خواهند داد. در این مقاله چندین نوع از خودروهای آینده را برای علاقه مندان معرفی می کنیم.

1-خودروی نسل آینده اولی خودروی مدل CRYSLER ME4-12 می باشد. این خودرو توربوی V-12 به زودی برای مرحله آزمایش آماده می شود. موتور این خودرو ساخت شرکت AMG می باشد و قدرت موتور آن 850 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه می باشد. سرعت این خودرو در 9/2 ثانیه به 60 مایل در ساعت را و در 2/6 ثانیه به 100 مایل در ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو 248 مایل در ساعت تخمین زده شده است. بدنه این خودرو از فیبر کربنی می باشد همچنین بدنه رویی محافظ آن نیز از جنس فیبر کربنی و آلومنیوم می باشد. سپر این خودرو ME 4_12 از دو بخش مجزا تشکیل شده است. این دستگاه دارای بازوهای کنترل کننده آلومنیومی نیز می باشد. بلندی این خودرو 9/44 اینچ، پهنای آن7/78 اینچ و طول آن نیز 8/178 اینچ می باشد.


2- خودروی بعدی، MERCEDES BENZ F400 می باشد. این خودرو مدل جدیدی از خودروهای رو باز است. لبه های تیز این خودرو و خط های زیبای روی بدنه آن بیشتر شبیه خودروی سیار بت من می باشد. سیستم های حرکت دهنده و متوقف کننده این خودرو توسط سیستم کامپیوتری هدایت می شوند. همچنین مجهز به سپر محافظ بادی فعال می باشد. F400 دارای موتور 2/3 لیتری V6 مرسدس است. گفتنی است، سرعت این خودرو بسیار بالا است و به همین جهت هم محبوبیت ویژه ای را کسب خواهد کرد.


3-خودروی سوم ساخت شرکت AUDI می باشد. مدل این خودرو AUDI RSQ می باشد. این خودرو به دلیل طریقه حرکت نظر بسیاری را به خود جلب می کند همچنین برای فیلم سینماییI ROBOT طراحی شده است. ویلیام اسمیت به عنوان بازرس جنایی در سال 2035 از این خودرو استفاده می کند. این خودرو با توجه به ایده های تهیه کننده فیلم مذکور طراحی شده است. این خودروی زیبا با چرخ حرکت نمی کند بلکه با استفاده از یک جسم کروی ویژه راه می افتد. دو در کناری آن نیز به صورت بال های پروانه باز می شود.


4- خودروی چهارم، MASERATI MC12 بوده و با سرعت بسیار بالای 330 کیلومتر در ساعت حرکت می کند و در مدت 8/3 ثانیه سرعتش به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. این دارای دو صندلی، دنباله نسبتا طولانی با پایه های چرخ 2800 میلی متری می باشد. این خودرو دارای سقف قابل حرکت می باشد. قدرت موتور V12 شش لیتری این خودرو نیز 630 اسب بخار می باشد. خودروی مذکور در مقایسه با خودروهای فراری MASERATI پیشرفته تر می باشد.


5-HONDA KIWAMI به عنوان اولین خودرویی که با انرژی باطری سوختی کار می کند شناخته شده است. این خودرو برای اولین بار در توکیو در شرکت هوندا تولید شده است.طرح خودروی نام برده نیز ژاپنی می باشد و نیز دارای سطح خطی و قسمت داخلی متالیک یک دست نیز می باشد که همین امر سبب جلب توجه مسئولین شده است. KIWAMI دارای چهار در و چهار صندلی می باشد. کف نزدیک به زمین آن نیز سبب می شود تا جاذبه کمتر بر آن غلبه کند. این امر سبب شده است تا علی رغم پایین بودن سقف این خودرو نیز فضای اتاق داخلی مناسبی را برای دارندگان این خودرو فراهم سازد. این خودروی زیبا و شیک دارای تجهیزات پیشرفته ای از جمله سیستم نمایش اطلاعات بیرونی و صفحه لمسی تغییر دهنده دنده خودرو می باشد.


6- خودروی RENAULT WIND یکی دیگر از خودروهای نسل آینده می باشد. این خودرو طرحی بسیار جذاب داشته و همچنین عملکرد این خودرو بسیار سریع و پویا می باشد. اتاق داخلی این خودرو نیز به طرز بسیار ظریفی طراحی شده و از دیگر ویژگی های این دستگاه لمسی بودن دکمه های تنظیم این خودرو است. روکش داخلی ان نیز از جنس چرم می باشد. این خودروی نسل آینده به علت سرعت عملکرد و سادگی آن نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده است.


7-خودروی آینده بعدی SUZUKI TERRACE است.برای تولید این خودرو از قطعات HY_WIRE مسطح شرکت جنرال موتورز استفاده شده است و همین قطعات در بالا بردن انعطاف پذیری و قابلیت تغییر این خودرو تأثیر گذار بوده در حالی که نیروی مورد نیاز این خودروی جذاب از باطری سوختی تامین می شود. باطری سوختی و موتور این خودرو در زیر کف این خورد جای داده شده است. این خودرو 6 نفره بوده و دارای سه ردیف صندلی است.
فناوری و تجهیزات این خودرو به گونه است که قابل تغییر به میز نیز می باشد. همچنین مجهز به صفحه نمایش لمسی برای ارائه اطلاعات مربوط به خودرو بوده و برای ورود آسان به اتاق آن از در کشویی استفاده شده است.


8- خودروی نسل آینده بعدی MERCEDES SLR است.این خودرو ساخت شرکت مرسدس AMG V8 می باشد. پیشرانه ی این خودرو مدل پیچی و حجم آن 5/5 لیتر است. قدرت موتور این خودرو هم بسیار عالی بوده به طوری که قادر به تولید 460 کیلو وات معادل 626 اسب بخار می باشد. این خودرو قادر است در عرض 8/3 ثانیه به سرعت 5/62 مایل در ساعت برسد. این خودرو دارای سیستم خنک کننده آب، سه سیلندر، سیستم روغن کاری قطعات داخلی و چهار تبدیل کننده کاتالیتیک فلزی می باشد. این خودرو اولین سری تولیداتی است که دارای سپر محافظتی در جلوی خودرو می باشد و به طور کلی از فیبر کربنی ساخته شده است. اتاق داخلی این خودرو نیز از جنس بسیار مرغوب ساخته شده است. لازم به ذکر است جایگاه مسافران این خودرو بسیار امن و مقاوم می باشد. از دیگر تجهیزات این خودرو، سیستم کنترل حسی، برنامه حفظ تعادل الکترونیکی خودرو، سیستم کنترل کننده فشار وارده بر تایرها، چرخ 18 اینچی می باشد.


9- HONDA IMAS خودروی نسل آینده بعدی می باشد. سیستم موتور پیشرفته بنزینی یا الکترونیکی این خودرو در مصرف سوخت بسیار کارامد می باشد. به طوری که در هر 40 کیلومتر 1 لیتر سوخت مصرف می کند. بدنه این خودرو از فیبر کربنی و آلومینیومی می باشد وزن IMAS برابر 1542 پوند است. این خودرو به طور الکترونیکی سوخت رسانی را تنظیم می کند. اتاق این خودرو دو نفره بوده و تجهیزاتی از جمله صفحه نشان دهنده وضعیت حرکت خودرو بوده که در جلوی آن قرار گرفته است. چرخ های این دستگاه نیز باسایر خودروها متفاوت بوده و بیشتر شبیه چرخ های صنایع هوانوردی است.
 
منبع: http://www.knowclub.com/paper/?p=76
+ ویرایش ادبی

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=326&rnd=5174

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما