دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانوبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: حدیث بابائی
تاریخ: 1387/9/13
تعداد بازديد : 6399

بطری قابل بازیافت

بطری های آب پلاستیکی همواره یکی از بزرگ ترین مشکلات زیست محیطی انسان هستند. اما به تازگی گروهی مبتکر برای حل این مشکل دست به کار شده اند.

با نگاهی به این آمار و ارقام، شاید چالش پیش روی کره زمین را بهتر درک کنید: هر روز فقط در آمریکا حدود 60 میلیون بطری پلاستیکی دور ریخته می شود و تنها 14 درصد آنها بازیافت می شوند. یعنی 86 درصد آنها تبدیل به زباله و آشغال شده و در طبیعت رها می شوند.

این گروه به این نتیجه رسیدند که چنین مشکل بنیادیی، به یک راه حل بنیادین هم نیاز دارد. آیا می توانیم ظرفی را تولید کنیم که هم پایداری و ماندگاری خوبی داشته باشد و هم به راحتی قابل حمل باشد و در نهایت مصرف کننده به استفاده از آن ترغیب شود؟

بطری کاغذی

راه حل بسیار جالب این مبتکرین اینگونه بود: بطری های کاغذی 360 یک چشم انداز قابل درک از آینده اند. این اولین ظرفی است که از منابع 100 درصد تجدید پذیر ساخته شده و کاملا قابل بازیافت است. این محصول به شکل قابل توجهی مصرف انرژی را در چرخه تولید کاهش می دهد و همچنین خط تولید در حال کار کارخانجات به راحتی و با تغییرات جزئی قادر به تولید آن خواهد بود. بسته بندی این بطری هم از جنس کاغذ است. بطری 360 برای انواع مایعات قابل استفاده است و همچنین برای استفاده در صنایع غذایی مورد تایید قرار گرفته است.

بطری کاغذی قابل بازبافت

آیا برای تولید گنندگان ما زباله های زیست محیطی آنقدر مهم هستند که حاضر به استفاده از این تکنولوژی جدید شوند؟

وب سایت شرکت تولید کننده: http://www.brand-image.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=406&rnd=9834

نظر بازديدکنندگان (2)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما