دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودروبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
دسته بندی: اخبار سايت
تاریخ: 1388/2/25
تعداد بازديد : 7825

facebookاز این پس بازدیدکنندگان و اعضای سایت طراحی صنعتی ایرانی، می توانند مطالب مورد علاقه خود را از طریق لینک در نظر گرفته شده در بالای مقالات، در سایت facebook با دوستان خود در میان بگذارند.

facebook یک وب سایت هوشمند برای در ارتباط ماندن با آشنایان و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و مطالب خواندنی است که ضمن فراهم کردن امکانات متعدد برای برقراری ارتباط، به دلیل در نظر گرفتن محدودیت های خاص در مشاهده پروفایل افراد و برقراری ارتباط، محیط امنی را برای گروه های شناخته شده از افراد فراهم کرده است.

دوستانی که در facebook عضو هستند حتما با آیکون آبی رنگ این وب سایت آشنا هستند. برای به اشتراک گذاری مطالب، کافی است که روی آیکون آبی رنگ کلیک کرده و پس از Login کردن، عنوان و thumbnail برای مطلب به اشتراک گذاشته انتخاب کنند. لطفا دقت داشته باشید که برای انتخاب thumbnail، از تصاویر مربوط به مقاله استفاده نمایید و اشتباها تصاویر تبلیغات یا header طراحی صنعتی ایرانی را به عنوان thumbnail انتخاب نکنید.

لطفا در صورت استفاده از این امکان جدید، نظرات تکمیلی خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=510&rnd=8264

نظر بازديدکنندگان (8)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما