دوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهرات
ارسال کننده: مهدیه امیری
تاریخ: 1389/10/8
تعداد بازديد : 3680

مسابقات Reddot یکی از بزرگ ترین مسابقات طراحی در دنیا می باشد که هرساله در بخش های مختلف اجرا می شود و امسال نیز در بخش Concept از بین 3100 طرح ارسالی از 55 کشور شرکت کننده، طرح Spoonless دانشجویان رشته طراحی و صنعتی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، در بخش Design Concept به عنوان یکی از طرح های برگزیده در موضوع Productivity انتخاب شد.

Spoonless

آقایان کوروش مهدوی، سهیل قیامی، حمیدرضا علوی زاده و سرکار خانم المیرا چراغی، در طرحی مشترک، درپوشی جدید با عنوان spoonless برای داروها طراحی کرده اند که پروسه استفاده از داروهای مایع را تغییر می دهد.

المیرا چراغی    حمیدرضا علوی زاده    کوروش مهدی    سهیل قیامی
المیرا چراغی - حمیدرضا علوی زاده - کوروش مهدوی - سهیل قیامی

در توضیح این طرح می خوانیم:
استفاده از شربت های دارویی همواره با مشکلاتی همراه است که معمولا پروسه ای طولانی و پر دردسر می باشد. درب شربت و قاشق چسبناک می شود و اندازه گیری مقدار دارو مشکل است؛ Spoonless (بدون قاشق) ایده ای ایست که پروسه استفاده از شربت های دارویی و اندازه گیری را آسان تر می کند.

برای استفاده از شربت های دارویی به کمک Spoonless کافی است که شیشه شربت را وارونه کنید تا شربت وارد درب آن بشود و سپس شیشه را به حالت عادی باز گردانید. لوله کج داخل درب مانع از بازگشتن دارو به داخل شیشه می شود. اکنون می توان درب را باز کرد و به میزان مشخص از دارو را از Spoonless نوشید.

Spoonless

وب سایت طراحی صنعتی ایرانی از طرف دانشجویان و علاقه مندان به طراحی صنعتی، این موفقیت ارزشمند را به این دوستان طراح تبریک می گوید.

جزئیات بیشتر در مورد این طرح را در این آدرس مطالعه نمایید:
http://www.red-dot.sg/concept/porfolio/o_e/PD/R092.htm

برای مشاهده سایر کانسپت های برگزیده به این آدرس مراجعه نمایید:
http://www.red-dot.sg/concept/porfolio/o_e/PS.htm

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=787&rnd=836

نظر بازديدکنندگان (14)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما