تاریخ: 1390/5/7
تعداد بازديد : 3971

موسسه آموزشی هونرثبت نام دوره دوم کلاس های آمادگی مرحله دوم (آزمون عملی) کارشناسی طراحی صنعتی آغاز شد.
با توجه به سابقه ی بسیار درخشان قبولی داوطلبان در رشته ی طراحی صنعتی در این مؤسسه، با رتبه هایی متفاوت از تک رقمی گرفته تا چهار رقمی، این مؤسسه طرح تضمینی را به داوطلبان امسال توصیه می کند.

طرح تضمینی: شامل داوطلبانی می شود که تاکنون از کلاس های این مؤسسه استفاده نکرده اند. در صورت مجاز نشدن برای انتخاب رشته، فقط هزینه ی جلساتی که داوطلب در کلاس حضور داشته است دریافت می گردد.

مژده به کسانی که باید ببینند تا باور کنند: جلسه ی اول برای کلیه ی داوطلبان رایگان است.

قابل توجه داوطلبان
داوطلبان قبل از ثبت نام و حضور در کلاس (طرح تضمینی)، مصاحبه ای توسط رتبه ی 1 کنکور سراسری و فارغ التحصیل رشته ی طراحی صنعتی خواهند داشت.

 

هونربرگزاری آزمون عملی طراحی صنعتی (قوی ترین کادر طراحی صنعتی دانشگاهی کشور) با حضور:

- استاد مهدی اصل فلاح (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه هنر و پردیس بین المللی دانشگاه تهران در کیش، مدرس موفق دوره های آمادگی کنکور عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد).
- استاد مهیار صامت حقیقی (عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و معماری، مدرس دانشگاه های سراسری تهران و پردیس بین المللی دانشگاه تهران درکیش)، برگزار می شود.

- برای اطلاع از شرایط ثبت نام و یا رزرو جا در این کلاس ها می توانید از ساعت 9 تا 18 با شماره تلفن های موسسه تماس گرفته و یا برای ثبت نام حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

*‌اولویت ثبت نام با داوطلبانی است که نسبت به رزرو جا سریع تر اقدام نمایند.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=901&rnd=9650

نظر بازديدکنندگان (8)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما