طراح: علی  خدایاری      آلبوم:  آی کو

صالح برادران امینی : آقا خیلی کارهات عالی هستن.
شما طراحی صنعتی می خونی؟
تو مسابقه سایپا شرکت کردی؟ اگر داری برای اونها طرح می زنی استانداردهارو رعایت کنی حتماً، هم مقام می آری، هم طراحا رو روسفید می کنی که مدیر عامل سایپا نیاد بگه نقاشهای خوبی هستین.
ایشاللا همینجوری به رشد ادامه بدی و به زودی خبرهای خوش از کارهایی که انجام دادی بشنویم.
یاشا
علی خدایاری : سلم مرسی
مطمعن باش طراحهای سایپا نقاشن نه من و تو
اینم بدون اونا تو انتخاب طرحها ملاحضه خودشونم میکنن.
واسه خندیدنم شده به سایت مسابقه سر بزن واسه اسکیساشون بخند.
صالح برادران امینی : ببین باید در مورد پیشکسوت ها بهتر حرف زد، من خودم خیلی نقد کردم اما هر بار که خبری بوده سعی کردم شرکت کنم و در جریان باشم و اگر نقدی هست، از نزدیک بگم و جوابش رو بشنوم.
الان سایتشون بالا نمی آد، اما اسکیسهای صفحه اول که قبلاً گذاشته بودن از نظر من به عنوان اسکیس و استایلینگ خوب بود، حداقل خودم نمی تونم اونجوری اسکیس بزنم و تو کارهای تو هم ندیدم به خوبی اونها اسکیس زده باشی. تو هم هنوز راه داری تا طراحی حرفه ای، الان این خودروهایی که طراحی کردی خیلی خوب هستن، مهارتت در اجرای طرح ها هم عالیه ولی بعضاً تناسبات و الزامات پایه خودرو توشون رعایت نشده.
طرح رنو و این طرحت به دلیل کار قوی سه بعدی و نوآوری خیلی خوب هستن، اما سعی کن رفتار حرفه ای هم داشته باشی و از تجربیات و دانش همه، حتی کسانی که قبولشون نداری، استفاده کنی.
طراحای سایپا با اینکه موفق نبودن اما بالاخره سعی کردن و تجربه طراحی واقعی خودرو از اسکیس تا جزئیات و اجرا رو دارن، من بهشون احترام می ذارم که با این صحبت های مدیرشون همینقدر هم کار می کنن، سرجاش نقد هم می نویسم براشون.
امیدوارم موفق باشی.
برای ثبت نظر ابتدا Login کنید