ارسال کننده: امید نادعلیزاده
تاریخ ارسال: 1391/2/29

 اطلاعیه سازمان سنجش در مورد کنکور عملی سال 1391

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان کد رشته امتحانی 1362 (رشته طراحی صنعتی) آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1391 می رساند که آزمون پروژه عملی رشته طراحی صنعتی از کد رشته امتحانی 1362 برای آندسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه آزمون مجاز به انتخاب رشته در رشته امتحانی مذکور خواهند شد و نسبت به انتخاب کد یا کد رشته محل های تحصیلی از این رشته اقدام نمایند، در روز جمعه مورخ 19/3/91 منحصراً در شهرستان تهران برگزار می گردد. لذا داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون پروژه، روز چهارشنبه مورخ 17/3/91 به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
 
ضمناً هزینه برگزاری آزمون پروژه را قبل از پرینت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ 59000 ریال (پنج هزار و نهصد تومان) بابت هزینه برگزاری آزمون پروژه به صورت اینترنتی که امکان آن در سایت این سازمان به نشانی فوق فراهم گردیده ، پرداخت نموده سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت کارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت کارت خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی برای پرینت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.
 
1- محل برگزاری و زمان آزمون پروژه عملی:
آزمون در روز جمعه مورخ 19/3/91 و در دانشگاه شهید بهشتی به نشانی تهران - اوین - بلوار دانشجو به مدت 240 دقیقه برای کلیه داوطلبان فوق برگزار خواهد شد که زمان شروع فرآیند آن نیز راس ساعت 8 صبح خواهد بود.

2- اطلاعات لازم پیرامون آزمون:
(1) به داوطلبان یک سوال داده خواهد شد که لازم است در مدت 240 دقیقه به آن پاسخ دهند. (2) به داوطلبان رشته ی طراحی صنعتی شش برگ مقوای اشتنباخ به ابعاد50*35 سانتی متر (نصف مقوای اشتنباخ) به ضمیمه برگ سوال داده خواهد شد. (3) هر داوطلب موظف است یک تخته شاسی مناسب به ابعاد50*35 و وسایل معمولی طراحی و اسکیس (فقط مداد رنگی و ماژیک) منحصراً به همراه داشته باشد.

3- تذکرهای مهم:
1: هیچیک از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عکس برداری و غیره (به جز موارد خواسته شده فوق) را ندارند.
2: استفاده از هرگونه کتاب طراحی، کاغذ، (به جز آنهایی که در جلسه آزمون به داوطلب داده خواهد شد)، تصاویر متفرقه در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب می شود.
3: در حین انجام پروژه قدم زدن، سرکشی برروی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ وکمک به همدیگر مجاز نبوده و درصورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهدشد.
4: هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی ممنوع می باشد.
5: ازآنجائیکه داوطلبان کد رشته امتحانی 1362 فقط می توانند در آزمون دو رشته پروژه دار شرکت نمایند، چنانچه توسط برخی از داوطلبان این موضوع رعایت نشود، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت های انتخابی، فقط یک رشته پروژه دیگر منظور خواهدشد. 

تذکر بسیار مهم: این خبر به نقل از وب سایت سازمان سنجش درج شده است. برای کسب آخرین اخبار و اطلاعیه ها و تغییرات احتمالی در متن این خبر، به منبع اصلی خبر در وب سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید:
http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=331


تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1002&rnd=2786