ارسال کننده: روح الله مریخ پور
تاریخ ارسال: 1391/6/13

 فراخوان شرکت در نمایشگاه مبلمان و روشنایی استکهلم

Green House

Greenhouse نام رویدادی در نمایشگاه مبلمان و روشنایی استکهلم است که هر ساله پذیرای طراحان مستقل و مدارس و کالج های طراحی است. بسیاری از گروه های برجسته طراحی مانند؛ Front، Norway says، Broberg Ridderstråle، TAF Arkitektkontor، Save our Souls، Nendo، GAMplusFratesi، Jens Fager و Folkform، کارشان را از Greenhouse آغاز کرده اند. در این نمایشگاه طراحان مستقل و دانشجویان می توانند پروتوتایپ های محصولاتشان را به نمایش گذاشته و با تولیدکنندگان و صنایع ارتباط برقرار نمایند. شرکت کنندگان توسط یک هیئت داوری سرشناس انتخاب می شوند. شرکت کنندگان با استعداد می توانند برای این رویداد ثبت نام نموده و عکس ها و اسکچ هایی از پروتوتایپ های محصولاتشان را برای Greenhouse ارسال کنند. سپس هییت داوران شرکت کنندگان نهایی را از میان درخواست کنندگان انتخاب می کنند. به طور معمول حدود 20 دانشگاه و 35 طراح یا گروه طراحی انتخاب می شوند.

معیارهای داوری: هییت داوران به دنبال طرح ها و کانسپت هایی خلاقانه هستند. پروتوتایپ ها نباید مرتبط با یک تولید کننده باشند یا در رویداد بزرگ دیگری (به جز نمایشگاه فارغ التحصیلی) به نمایش درآمده باشند. هیچ گونه محدودیت سنی نیز وجود ندارد.

حدود چهل هزار بازدید کننده و 1000 ژورنالیست از سراسر دنیا برای دیدن بزرگ ترین رویداد طراحی اسکاندیناوی به نمایشگاه مبلمان و روشنایی استکهلم می آیند.

مهلت ارسال آثار: آخرین فرصت برای ثبت نام طراحان مستقل 21 سپتامبر 2012 (مطابق با 31 شهریور 1391) می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت نام، اینجا کلیک کنید.

منبع: http://www.ritoon.com/archive.asp?id=842&rand=9255



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1035&rnd=8154