ارسال کننده: نازیلا محمد قلیزاده
تاریخ ارسال: 1392/5/20

 معرفی کتاب: اصول طراحی محصول

اصول طراحی محصولبرای کمک به طراحان، بدنه ای درحال رشد از تحقیقات در زمینه ابزارهای طراحی و روش ها وجود دارد. هرچند، این کار می تواند باعث سردرگمیِ دیگری شود؛ یک طراح باید از کدام ابزارها استفاده کند؟ و از کدام روش ها پیروی کند؟ چگونه طراحی اشیای مختلف را برای افراد مختلف معنا کند؟

اندکی از افراد می توانند بگویند که صرفاً یک راه صحیح برای طراحی وجود دارد و یا یک سری از ابزارها فقط مناسب این کار هستند. برای بعضی، طراحی کاملاً در مورد خلاقیت و خلق کردن است. برای برخی دیگر، طراحی یک مهارت یا یک نوع هنر است و برای گروهی دیگر طراحی کلاً در مورد فرایندها است.

طراحی محصول می تواند زمینه ی مطالعه چالش برانگیزی باشد زیرا بسیاری از موضوعات مانند مواد، تولید، خلق ایده ها، نرم افزارها، عملکردهای مهندسی، هنر وتحقیقات بازار در آن لمس می شوند.

کتاب حاضر با کاوش انواع بخش های کلیدی، دیدی یکپارچه و مرتبط در زمینه فرآیند طراحی محصول فراهم می آورد و در مورد اینکه چه عواملی باید مورد توجه قرار گیرند و قدم بعدی ممکن است شما را به کدام مرحله از فرآیند برساند، توصیه های مفیدی در اختیارتان قرار می دهد.

این کتاب می تواند به صورت یک مرجع و یا راهنمایی مفید مورد استفاده قرار گیرد. هر فصل شامل مثال هایی از آثار طراحان با استعداد در سراسر جهان است که می تواند در به تصویر در آوردن نکات متن کمک کرده و الهام بخش برای خلاقیت شما باشد.

نویسنده: ریچارد موریس
مترجم:نازیلا محمد قلیزاده
مشاور علمی: دکتر سیدرضا مرتضایی
ویراستار علمی: سینا خلخالی
ناشر: فرهنگسرای میردشتی
آدرس: مرکز پخش، تهران
آدرس: تهران، خیابان کارگر جنوبی، نبش خیابان وحید نظری، مجتمع تجاری نادر، شماره 32، واحد 4
تلفن: 2- 66490660- 021
نمابر: 66491968 - 021

مشهد
آدرس: مشهد، چهار راه لشکر، به طرف میدان 10دی، پاساژ دیدنیها
تلفن: 8544951-0511
نمابر: 8514761-0511


اصفهان
آدرس: چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه، جنب بیمه ایران، پخش کتاب اریکه هنر
تلفن: 2211305 - 0311 2230765 - 0311 1031373 - 0913
نمابر: 2211065 - 0311

سبزوار
آدرس: خیابان کاشفی، کتاب فروشی فرهنگسرا
تلفن: 2227817-0571



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1115&rnd=5752