ارسال کننده: فخرالدین اعتمادی
تاریخ ارسال: 1392/11/7

 اطلاعیه سازمان سنجش در مورد آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد دانشجویی

سازمان سنجشسازمان سنجش آموزش کشور در طی اطلاعیه ای، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 و همچنین نوزدهمین دوره المپیاد دانشجویی کشور را اعلام کرده است.

در این اطلاعیه آمده است:
برگزاری آزمون و پرینت کارت شرکت در آزمون آزمون برای 136 کد رشته امتحانی در نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 16، 17 و 18 بهمن ماه سال 1392 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط انجام خواهد شد. لازم به توضیح است که کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز یکشنبه 13 بهمن ماه 1392 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

همچنین طبق این اعلامیه، داوطلبانی که صرفا متقاضی شرکت در المپیاد دانشجویی می باشند، لازم است که در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی ارشد مربوط شرکت نمایند. داوطلبان باید همزمان با سایر داوطلبان کد رشته های مربوط از تاریخ 13 بهمن ماه 1392 به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای مشاهده متن کامل این اطلاعیه به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=1390



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1143&rnd=9275