ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1393/4/30

 دومین دور کلاس زبان عمومی و تخصصی طراحی صنعتی ویژه کنکور کارشناسی ارشد - آکادمی بعد سوم

بعد سوماهمیت درس زبان در کنکور کارشناسی ارشد کلیه رشته ها هر سال در حال افزایش است و از آنجایی که داوطلبان کنکور ارشد این موضوع را دریافته اند هر سال نسبت به سال قبل، توانایی داوطلبان در درس زبان زیادتر می شود. 

کنکور ارشد طراحی صنعتی نیز از این قاعده مستنی نیست. چنانچه رتبه های 1 تا 4 کنکور ارشد طراحی صنعتی سال گذشته به ترتیب 75، 58، 48 و 81 درصد زبان زده اند. یعنی رتبه های 1 تا 4 به طور میانگین بیش از 65 درصد زبان زده اند. این موضوع مصداقی بر اهمیت درس زبان در میزان ترازآوری و رتبه آوری در کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی است.

در همین راستا آکادمی دیزاین بعد سوم، استراتژی مدون و برنامه ریزی شده ای را برای تقویت زبان متقاضیان کنکور ارشد طراحی صنعتی طرح ریزی کرده است. آکادمی دیزاین بعد سوم کلاس های زبان کنکور ارشد خود را در 2 سطح 1 و 2 به شرح زیر برگزار می کند:

- زبان عمومی و تخصصی- سطح 1: مختص داوطلبان زبانی که سواد زبان آنها در سطح مقدماتی یا متوسط است. این ها کسانی هستند که احتمالا سطح خود را زیر 30% در کنکور ارشد می دانند. داوطلبان پس از گذراندن این کلاس سطح 2 را نیز خواهند گذراند. - 30 ساعت

- زبان تخصصی - سطح 2: مختص داوطلبان زبانی که سطح آنها بالاتر از متوسط است. این ها کسانی هستند که احنمالا سطح خود را بالای 30% در کنکور ارشد میدانند. داوطلبان حاضر در این کلاس به درصد بالای 50% می توانند امیدوار باشند. - 36 ساعت

مدرس: دکتر حسن یعقوبی - مدرس زبان ارشد در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز، کرمان و همدان، مدرس تافل دکترا، مولف کتب زبان کارشناسی ارشد، کتاب بانک تست و لغات ارشد، ممتحن سابق آزمون IELTS کشوری و مدیر آموزشگاه زبان افق یادگیری.

شروع دوره: هفته سوم شهریور 1393

تلفن کسب اطلاعات بیشتر ویا رزرو ثبت نام: 26407646 (021)
آدرس: میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14 واحد 4
وب سایت: www.3d-designacademy.com



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1200&rnd=8427