ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1394/3/22

 افتتاح مرکز رشد فناوری نرم دانشگاه هنر اسلامی تبریز

مرکز رشد فناوری های نرم دانشگاه هنر اسلامی تبریزمراسم افتتاح «مرکز رشد فناوری نرم» دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سید محمد حسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز ریاست جمهوری، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، مسئول راه اندازی و مدیر این مرکز، توسعه کارآفرینی و ایجاد بسترهای مناسب جهت تجاری سازی دستاوردهای هنری، فرهنگی و کمک به رونق اقتصادی و ایجاد فضای لازم جهت گسترش واحدهای دانش بنیان خصوصاً در زمینه هنر و بستر سازی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید مبتنی بر فناوری های نرم و نهایتاً کمک به ارتقاء و اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی را از اهداف مهم ایجاد مرکز رشد فناوری های نرم در دانشگاه هنر اسلامی تبریز خواند.

ابراهیم ایمانی افزود: با افتتاح رسمی این مرکز 7 واحد تخصصی در زمینه طراحی و تولید محصولات چند رسانه ای، طراحی و تولید نمونه ساز چاپ بات، طراحی و تولید مبلمان با رویکرد زندگی اسلامی و ایرانی، طراحی و تولید کفش بر اساس استانداردهای بومی ایرانی، طراحی الگوریتمیک گره های هندسه اسلامی، سامانه هوشمند طراحی و تولید سفارشی فرش دستباف و طراحی و تولید بسته بندی پایدار برای محصولات صنایع دستی، فعالیت خود را آغاز کرد و در دفاتر تحویلی مستقر شدند.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فرم های پذیرش به آدرس پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز مراجعه نمایند. این مرکز با دادن مشاوره تخصصی، خدمات علمی و آموزشی، خدمات مالی و اعتباری و و نهایتاً بازاریابی و پروژه یابی آماده پشتیبانی از متقاضیان واجد شرایط می باشد.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1300&rnd=2379