ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1394/3/22

 دور جدید کلاس های آمادگی آزمون عملی کارشناسی طراحی صنعتی (مرحله دوم کنکور هنر)، آکادمی بعد سوم

آمار قبولی آکادمی دیزاین بعد سوم در کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی بهترین معرف برای کلاس های این آکادمی است. آکادمی دیزاین بعد سوم به عنوان تنها آموزشگاه تخصصی طراحی صنعتی کشور، جامع ترین و کامل ترین دوره های آمادگی کنکور عملی دانشگاه های سراسری را برای متقاضیان و شرکت کنندگان برگزار می کند.

سال گذشته در حدود یکصد نفر از سراسر کشور در کلاس های آمادگی کنکور عملی کارشناسی طراحی صنعتی آکادمی بعد سوم شرکت کردند که تعداد قبولی های دانشگاه های سراسری نشان از تجربه و تبحر مدرسان و کادر آموزشی آکادمی در این زمینه دارد.

- بیش از 80 نفر از افراد سال گذشته توانستند با موفقیت این آزمون را پشت سر گذاشته و به دانشگاه های مختلف راه یابند. 
- سال گذشته 12 نفر از 22 نفر قبولی کارشناسی طراحی صنعتی دانشگاه تهران در کلاس های مرحله دوم آکادمی بعد سوم حضور داشتند. این آمار تنها مربوط به دانشگاه تهران است، در مورد دانشگاه های دیگر نیز درصد زیادی از افراد قبولی، در آکادمی بعد سوم آموزش دیده اند.

با توجه به تغییر زمان آزمون عملی کارشناسی طراحی صنعتی، کلاس های آکادمی دیزاین بعد سوم امسال از 29 خرداد ماه یعنی یک هفته پس از برگزاری کنکور مرحله اول، به شرح زیر دایر خواهد شد. این کلاس ها در قالب 2 کلاس با 2 مدرس خوشنام این زمینه برگزار خواهد شد:

با توجه به استقبال زیاد دانش آموزان و شرکت کنندگان در کنکور هنر برای حضور در کلاس های آکادمی بعد سوم و محدودیت ثبت نام آکادمی، اولویت ثبت نام با کسانی خواهد بود که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند. 
مکان: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبربزی شمالی، پلاک 14، واحد 4 
تلفن: 26407646
وب سایت: www.3d-designacademy.com



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1301&rnd=9441