ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1395/9/7

 گردهمایی طراحی زندگی

"در این زندگی در پی یافتن خود نباش بلکه در پی ساختن خود باش" (جرج برنارد شاو)

زندگی روزانه ات را تصور کن... میزان خوابت در شبانه روز چقدر است؟ برای اولین وعده ی غذایی خود چه برنامه ای داری؟ زمانی که می خواهی از خانه بیرون بروی چه لباسی را بر تن می کنی؟ هر روز از کدام مسیر به محل کارت می روی؟ میزان فعالیت روزانه ات چقدر است؟ دوستانت را چگونه انتخاب می کنی؟ دوست داری محیط زندگی ات مملو از چه رنگ هایی باشد؟ اوقات تنهایی ات را چگونه سپری می کنی؟

پرسش های بالا به ما یادآوری می کند به عنوان یک انسان روزانه در حال انتخاب و تصمیم گیری برای چگونگی شکل دهی به زندگی و جهان خود هستیم، پس هر کدام از ما علاوه بر وظایف همیشگی، مسئولیت دیگری نیز داریم که معمولا خود از آن بی خبریم: «طراحی زندگی خود»

و اما علاوه بر این که همه ی ما در درون خود یک طراح هستیم، انسان هایی طراحی را به عنوان حرفه و پیشه خود برگزیده اند؛ افرادی که وظیفه دارند تا ذهنی آزاد و بدون تعصب را در خود پرورش دهند و هر آنچه دیدنی است را ببینند و یا حتی آنچه را که دیدنی نیست ببینند!

حال پرسش اینجاست، این فرد طراح با ذهنی آزاد و چشمی تیزبین در مواجهه با طراحی زندگی خود چگونه عمل خواهد کرد؟ و یا این که چگونه باید عمل کند؟ هدف ما مورد پرسش قرار دادن و بررسی این مسائل است و همچنین کشف نکاتی که امیدواریم دانستنش حتی برای کسانی که حرفه شان طراحی نیست آموزنده و لذت بخش باشد.

پس در این گردهمایی با ما همراه شوید...
شنبه 13 آذر 1395؛ ازساعت 14 تا 19؛ تالار فارابی دانشگاه هنر (بالاتر از چهاراره ولیعصر، روبروی خیابان بزرگهمر)

ثبت نام در:
https://evand.com/events/designyourself

عواید این برنامه صرف امور خیریه خواهد شد.

طراحی زندگی



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1487&rnd=517