ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1395/9/24

 دور جدید کلاس های آموزشی جامع کنکور ارشد طراحی صنعتی به همراه منابع کامل کنکور در آتلیه طراحی رسمه

دوره جدید کلاس های کنکور مرحله اول (تئوری) طراحی صنعتی در رسمه از 29 آذر ماه آغاز می شود. دوره جدید برای داوطلبانی است که در ترم گذشته به تحصیل اشتغال داشته اند، یا به تازگی تصمیم جدی برای درس خواندن گرفته اند و یا به هر دلیل دیگری تاکنون نتوانسته اند در کلاس های آمادگی کنکور شرکت نمایند.

همچنین بنابر طرح تشویقی رسمه برای نخبگان دانشگاهی، به کسانی که میانگین دروس تخصصی آن ها بالاتر از 18:50 باشد، با ارائه کارنامه و تائیدیه مدیر گروه یا آموزش دانشگاه. رسمه تیکت 50% تخفیف تعلق می گیرد.

رسمه

همواره راه های متنوعی برای موفقیت در کنکور وجود دارد و شرکت در کلاس های کنکور یکی از مطمئن ترین و پر بازده ترین راه هاست. از طرف دیگر شناخت منابع درست و به روز یکی از ملزومات رسیدن به موفقیت در کنکور ارشد طراحی صنعتی است. مطمئناً شما با لیست های مختلفی در سایت ها و موسسات مختلف برخورد داشته یا حتی از رتبه های سال های پیش و دوستان خود لیست منابع را درخواست کرده اید. ولی با انبوهی از اطلاعات و لیست های پیشنهادی مواجهه شده اید. گروه آموزشی آتلیه طراحی رسمه در جهت تکمیل نیازهای آموزشی هنرجویان، منابع کامل مخصوص کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی اعم از کتاب ها و جزوات مهم را جمع آوری کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد. قابل ذکر است همگی افراد می توانند برای سفارش کتاب و جزوات مورد نظر خود اقدام کنند و این مورد منوط به شرکت در کلاس ها نیست.

دوره های کنکور رسمه



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1492&rnd=9805