ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1396/8/7

 ارگونومی - دوره های آمادگی آزمون ارشد طراحی صنعتی در آتلیه طراحی رسمه

ارگونومی - رسمه

ارگونومی یکی از دروس مهم در میان مباحث تخصصی طراحی صنعتی است و آشنایی و تسلط بر آن برای هر طراح لازم و ضروری می باشد. در این درس مباحثی همچون استانداردهای آنتروپومتری، پست های کاری، نکات مهم در رابطه بین انسان و اشیا و همین طور معیارهای سایکولوژی بعضا مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد و در پی آن داده های صحیحی از اندازه و ابعاد و موقعیت نهایی به طراح ارائه می دهد. پیرو اهمیت این مبحث در فاز مطالعاتی طراحی صنعتی تسلط دانش آموختگان و دانشجویان بر آن الزامی ست. از همین رو در آزمون ارشد نیز یکی از مباحث سنجش علمی شرکت کنندگان تسلط بر دانش ارگونومی است سوالات مربوط به مبحث ارگونومی تعداد قابل توجهی ازبخش مبانی نظری در دفترچه سوالات آزمون می باشد و بی شک پاسخگویی به آنها می تواند تأثیر قابل توجهی در میزان موفقیت داوطلب داشته باشد. تیم آموزش آتلیه طراحی رسمه برای افزایش برد موفقیت داوطلبان اقدام به برگزاری دوره آموزش ارگونومی با همکاری متخصصین در این زمینه نموده است.

استاد این کلاس جناب مهندس میثم متاجی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی مکانیک با گرایش طراحی جامدات و کارشناس ارشد رشته ارگونومی. استاد دانشگاه هنر و معماری دانشگاه پارس، مسئول طرح های صنعتی در مرکز تحقیقات کاربردی هستند که پروژه های متعددی در این حیطه به انجام رسانده اند که عناوین آن به اختصار ذکر می شود:

این کلاس از فردا دوشنبه 7 آبان 96 آغاز می گردد. زمان تشکیل کلاس دوشنبه ها از ساعت 15:30 الی 17:30 خواهد بود که به مدت 7 جلسه برگزار می شود (14 ساعت کلاس)

برای ثبت نام این دوره و دیگر کلاس های آزمون ارشد یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید به دفتر آتلیه طراحی رسمه واقع در خیابان میرزای شیرازی، روبروی پارک میرزای شیرازی، پلاک 83، واحد 5 مراجعه کنید یا با شماره 88827181 تماس بگیرید.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1569&rnd=1690