ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1397/2/15

 دوره آموزشی راینو با گرایش طراحی منبت و مبلمان - آتلیه طراحی رسمه

دوره طراحی منبت با راینو

آتلیه طراحی رسمه دوره ی جدید کلاس راینو با گرایش طراحی منبت و مبلمان را با تدریس مهندس آزاده رزاقی برگزار می کند:

معرفی کلاس راینو (گرایش طراحی مبلمان و منبت)
هنرجویان با گذراندن این دوره تنظیمات و دستورهای مدلسازی در این نرم افزار را با رویکرد طراحی الگوهای منبت فرا می گیرند. با توجه به تخصص و پیشینه استاد این کلاس در زمینه طراحی منبت و مبلمان، هنرجویان با نکات تکنیکی خاص این رشته و فرآیندهای متداول طراحی (Design) و ساخت مبلمان نیز آشنا می شوند.

در پایان، هنرجویان دوره توانایی ساخت مدلهای منبت و نقش برجسته نظیر قاب آئینه، پیشانی مبل و نظایر آن را پیدا می کند. برای مشاهده نمونه کارهای هنرجویان کلاس به صفحه ی اینستاگرام رسمه مراجعه کنید.

سطح دوره
هنرجویان این دوره نرم افزار راینو را از ابتدا آموزش می بینند، از ترسیمات ساده در فضای دو بعدی شروع می کنند سپس ترسیمات پیچیده تر در محیط سه بعدی راینو را آموزش می بینند و بعد از آن مدلسازی اجزای مبل و طرح های منبت را تمرین می کنند.

کلاس راینو منبت در دو دوره ی مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود.

دوره ی مقدماتی برای کسانی که هیچگونه آشنایی قبلی با این نرم ندارند یا آشنایی در حد متوسط با راینو دارند مناسب است. تا پایان دوره مقدماتی ابزارهای راینو و شیوه های مدلسازی آموزش داده می شود با اینحال برای انجام پروژه های پیچیده یا ورود به بازار کار شما نیاز دارید با تکنیک های پیشرفته مدلسازی نیز آشنا شوید.

دوره ی پیشرفته به آموزش این تکنیک ها اختصاص داده شده و در هر جلسه استاد تکنیک های مختلف را با ذکر مثال آموزش می دهد. تنها دانشجویان دوره مقدماتی که پروژه ی پایانی کلاس را انجام داده و به تایید استاد رسانده اند می توانند در دوره ی پیشرفته این کلاس نیز شرکت کنند. با توجه به سطح بالای این کلاس و تعداد کمتر افراد متقاض و واجد شرایط در این دوره برای اطلاع از برنامه این کلاس و ثبت نام با دفتر آتلیه طراحی رسمه تماس بگیرید.

شیوه برگزاری کلاس
جلسات کلاس راینو منبت در سایت کامپیوتر و با ارائه توضیح و مثال توسط استاد برگزار می گردد. طی هر جلسه ضمن معرفی ابزارها و تکنیک ها مثال های مرتبط توسط استاد برای دانشجویان شرح داده می شود. با توجه با ماهیت عملی مباحث این کلاس، در هر جلسه از دانشجویان خواسته می شود تمرین هایی متناسب با موضوع جلسه سر کلاس انجام دهند. ضمن اینکه دانشجویان موظف به انجام تمرین های دیگری در منزل هستند تا مهارت کافی در انجام مباحث درسی پیدا کنند. از جلسه دوم به بعد بخشی از زمان کلاس صرف مشاهده تمرین های دانشجویان و رفع اشکال می شود.

مخاطبین این دوره
کسانی که در زمینه طراحی مبلمان یا طراحی داخلی فعالیت می کنند یا می خواهند در این زمینه آموزش ببینند، کسانی که در زمینه ساخت و تولید مبلمان کلاسیک یا مبلمان استیل فعالیت دارند، منبت کاران، کسانی که در زمینه اسکن قطعات سه بعدی فعالیت می کنند، علاقه مندان طراحی (Design)، علاقه مندان مدلسازی کامپیوتری.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این به کلاس به وبسایت رسمه در این آدرس مراجعه کنند:
https://goo.gl/5cy8nQ

یا با شماره دفتر آتلیه طراحی رسمه تماس بگیرند:
02188827181



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1595&rnd=7418