ارسال کننده: علی شیخ پور قاسمی نیا
تاریخ ارسال: 1397/10/8

 معروف ترین تولیدکنندگان بلبرینگ

بلبرینگSKF
شرکت SKF در سال 1907 در شهر گوتنبرگ سوئد، تأسیس شده و به سرعت تبدیل به یک شرکت مطرح در زمینه ساخت بلبرینگ در دنیا گردید. امروزه شرکت SKF در بیشتر از 130 کشور دنیا دارای نمایندگی است. این شرکت دارای بیش از 100 تولید کننده و 15000 شرکت فروش در دنیا می باشد.

FAG
برند آلمانی FAG در سال 1883 کار خود را با یک ایده خلاقانه آغاز نمود. فردریک فیشر آلمانی برای اولین بار یک ماشین سنگ زنی را طراحی کرد که تولید ساچمه های کروی استیل را امکان پذیر کرد. این یکی از دلایلی است که شرکت FAG یکی از پیشگامان در صنعت بلبربنگ شناخته می شود. امروزه FAG به عنوان یک برند مطرح در زمینه ساخت ماشین آلات، صنعت خودرو، هواپیمایی و هوافضا شناخته می شود.

UBC
برند UBC به عنوان یک تولید کننده قطعات بلبرینگ ها گرید بالا شناخته شده است. این شرکت چینی با استغاده از نوآورهایی در زمینه پروسه تولید عنوان یک شرکت فعال بلبرینگ شناخته شده است. تمامی محصولات بال و رولر بیرینگ این شرکت حاصل همکاری با سازندگان مطرح دنیا می باشد. در شرایط توسعه و پیشرفت جهانی، شرکت UBC، محصولات خود را با هدف کاهش قیمت، کیفیت و کارایی بالا تولید می کند.

NSK
شرکت NSK در سال 1916 تأسیس گردید و اولین بلبرینگ ساخت ژاپن را تولید نمود و اکنون تمامی رنج بلبرینگ را تولید و در دنیا به فروش می رساند. NSK نقش زیادی در پیشرفت اکثر صنایع و تکنولوژی مکانیکی در ژاپن را داشته است. امروزه NSK دارای بزرگ ترین سیستم توزیع بلبرینگ در ژاپن و یکی از تامین کنندگان بزگ در سطح دنیا می باشد.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=1640&rnd=1896