ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1386/12/26

 تولد یک سالگی طراحی صنعتی ایرانی

تولد طراحی صنعتی ایرانی

"سلام به شما دوستانی که هنوز نمی دانم چه کسانی و کجا هستید. اما امید دارم که هرچه زودتر همدیگر را پیدا کنیم و در این  خانه مجازی روزگار خوشی را با هم بگذرانیم. "

این سلامی بود در اول نوروز سال ۸۶ از سایت تازه متولد شده ی طراحی صنعتی ایرانی؛ در حالی متولد شد که نمی دانست تا سال دیگر چه دوستان هنرمند و علاقه مندانی به هنر را خواهد دید.

اینک به لطف خدا با گذشت یک سال از آن روز، نزدیک به ۵۰۰ دوست هنرمند به واسطه این تولد در این خانه مجازی جمع شده اند که در طی این یک سال با خاطرات فراوان از درس و دانشگاه و کنکور و مسابقات و... برگ های مشترکی را در دفتر خاطرات خود رقم زده اند و چقدر ارزشمند است که شادی این دوستی مجازی را می توانیم هر سال، با بهار طبیعت جشن بگیریم :)

دسترسی به بیش از ۲۰۰ مطلب ارزشمند در زمینه طراحی صنعتی به زبان فارسی که به واسطه فعالیت اعضای این خانواده جمع آوری شده است، تا سال گذشته در حد یک توهم و آرزو بود! دوستانی که پیش از اینها در این رشته تحصیل می کردند حتما به یاد می آورند که تنها منابع دسترسی به مطالب فارسی طراحی صنعتی پروژه ها و پایان نامه ها و برخی مجلات طراحی صنعتی بود. مکتوب بودن این مطالب کار جستجو و دسترسی سریع به آنها را مشکل ساخته بود و چگونگی دسترسی به آنها سوال بزرگی بود که گاهی به اندازه انجام یک پروژه، وقت گیر و سخت بود.

اینک با امید به لطف خدا و چشم امید به شما دوستان و طراحان ارزشمند ایرانی، سایت طراحی صنعتی ایرانی با حدود 180 هزار بازدید در طی یک سال و حضور مستمر 500 عضو، به یک مرکز قابل جستجوی طراحی صنعتی تبدیل شده است که با افزودن امکانات جدید در سال جدید، خانه بهتری برای پذیرایی از شما عزیزان و دوستان جدید علاقه مند به طراحی صنعتی خواهد بود.

امکانات جدید سایت در سال جدید عبارت است از:

1- نمایش عمومی پروفایل اعضا که چندی پیش قول آن را داده بودیم. پروفایل اعضای فعال سایت که از قبل به نمایش عمومی در آمده بوده اینک در موتورهای جستجو در نخستین رتبه های جستجوی نام افراد ظاهر می شود که با نمایش عمومی تمام پروفایل ها، این امتیاز برای تمام اعضای سایت فراهم خواهد شد.

2- فرهنگ هوشمند لغات طراحی صنعتی:
فرهنگ لغات یکی از مواردی بود که نیاز با آن شدیدا احساس می شد. فرهنگ لغات به گونه ای برنامه نویسی شده است که کلمات مورد جستجو را ذخیره و شمارش می کند، تا لغاتی که مورد توجه بیشتر افراد هستند در اولین فرصت به لغت نامه افزوده شوند. حدود 300 کلمه تخصصی به همراه توضیحات و لینک مطالب مرتبط با آنها برای شروع به کار آماده شده است که با جستجوهای شما، به تدریج کامل تر خواهد شد.

3- معرفی طراحان و مراکز طراحی:
این دو بخش نیز که به علت مشخص نبودن میزان موفقیت سایت در سال گذشته به طور آزمایشی راه اندازی شده بود، از امسال با توجه به آمار خوب فعالیت و بازدید سایت، راه اندازی خواهد شد. مراکز طراحی و افراد علاقه مند می توانند با توجه به قوانینی که در بخش "تبلیغات در سایت" درج خواهد شد، برای معرفی در این بخش ها اقدام کنند. چگونگی تبلیغات در صفحات داخلی سایت نیز از طریق همان بخش به اطلاع رسانده خواهد شد.

این امکانات ان شاءالله از آغاز سال جدید قابل دسترسی خواهند بود.

طراح بهار یارتان باد

تولد سایت طراحی صنعتی ایرانی: http://www.newdesign.ir/search.asp?id=23&rnd=7771



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=253&rnd=6510