ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1388/2/29

 اعتراض به زمان برگزاری کنکور عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی

در حالی که تنها 11 روز به تاریخ 8 خرداد 88 باقی مانده است، اعلامیه سازمان سنجش مبنی بر برگزاری کنکور عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در این تاریخ باعث نگرانی و اعتراض گروهی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون طراحی صنعتی شده است.

هرچند که زمان برگزاری کنکور عملی از قانون خاصی پیروی نمی کند و اعتراض قانونی بر آن وارد نیست، اما با توجه به روند سال های گذشته که تاریخ برگزاری آزمون معمولا در اواخر تیرماه بوده و زمان آن نیز از چندین هفته قبل از آن اعلام می شد، اعلام دیر هنگام این خبر و این جابه جایی 40-50 روزه در زمان برگزاری، باعث اخلال در برنامه ریزی داوطلبان و اساتید و آموزشگاه ها شده است و نگرانی و اعتراض داوطلبان از این موضوع را می توان بر حق دانست.

از این رو گروهی از داوطلبان تصمیم دارند تا در روز چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح در مقابل سازمان سنجش (پل کریمخان) تجمع نمایند تا تجدید نظر در تاریخ برگزاری این آزمون را به صورت دسته جمعی از مسئولان سازمان سنجش درخواست نمایند.

لازم به ذکر است که قرار این تجمع به صورت خودجوش توسط داوطلبان سال 88 صورت گرفته است و برنامه ریزی و کم و کیفیت این تجمع با سایت طراحی صنعتی ایرانی ارتباطی ندارد. امیدواریم با کمک به این خبررسانی در رفع نگرانی های داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی سهیم باشیم.

لینک خبر سازمان سنجش: http://www6.sanjesh.org/Arshad/1388/880228_02.php



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=513&rnd=3250