ارسال کننده: زهرا مریخ پور
تاریخ ارسال: 1388/8/18

 یانکو دیزاین Yankodesign

اگر جزء از آن دسته از طراحانی باشید که فرم های خلاقه و جالب خیلی بیشتر از عملکرد شما را هیجان زده می کند، مطمئناً به این وب سایت معتاد می شوید!

یانکو دیزاین یانکودیزاین یانکودیزاین

یانکو دیزاین در حقیقت یک مجله الکترونیکی است که کار خود را وقف معرفی بهترین و جدیدترین طراحی ها در زمینه تازه های صنعت، تکنولوژی، طراحی داخلی، معماری، نمایشگاه ها، و مد کرده است. این سایت اوج ظرافت هنری را به تصویر می کشد و خلاقیت های بی به دلیل طراحان حرفه ای را به نمایش می گذارد. در واقع فقط از بهترین ها می گوید.

تعداد مخاطبان این وب سایت در حدود 590،000 نفر تخمین زده شده است. این وب سایت در طول یک ماه در حدود 3 میلیون بازدید کننده دارد و تعداد دریافت کنندگان خبرنامه آن به طور روزانه حدود 23000 نفر می باشد. با توجه به گزارش آماری فوق تنها می توان اظهار داشت که این سایت به یکی از معروف ترین و موثرترین مجله های آنلاین در حوزه طراحی صنعتی به زبان انگلیسی تبدیل شده است.

یانکودیزاین

همچنین چندی پیش نام "یانکو دیزاین" جزء فهرست 100 سایت برتر طراحی صنعتی قرار گرفته که در وب سایت معتبر Technorati.com معرفی گردید. جالب است بدانید که رتبه یانکو دیزاین در این لیست 63 است.

مدیر این وب سایت "تاکاشی یامادا" نام دارد. وی در عین حال صاحب شرکتی در زمینه طراحی صنعتی در ژاپن است. در طول 5 سال اخیر وب سایت او در زمره بهترین ها قرار گرفته. او در ژاپن به دنیا امده و در حال حاضر در کانادا زندگی می کند و در حال رفت و آمد بین این دو کشور است.

منبع انگلیسی: http://www.yankodesign.com/about



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=577&rnd=3646