ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1388/10/22

 شرکت فضاهای آبی فوران، طراحی و اجرای آبنمای موزیکال

شرکت فضاهای آبی فوران فعالیت خود را از سال 1385 در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز کرد. محصولات شرکت فوران حاصل از تلفیق علوم و فنون مختلف مکانیک، کامپیوتر، برق و معماری می باشد. اجرای پروژه های متعدد و بهره گیری از دانش مهندسان داخلی و بومی سازی تکنولوژی آبنمای موزیکال، این شرکت را به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان آبنماهای موزیکال و پویا در ایران رقم زده است.

همچنین شرکت فضاهای آبی فوران موفق به اخذ نمایندگی شرکت های معتبر Oase و LOBO آلمان شده است و این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات این شرکت های معتبر بین المللی در خدمت دوستداران زیبایی و کیفیت باشد.

پروژه های اجرا شده:

آبنمای موزیکال بوستان توحید بیرجند:
پروژه آبنمای بوستان توحید بیرجند در سال 1387 به مساحت 336 متر مربع در شهرستان بیرجند اجرا شد که شرکت فوران افتخار طراحی و نصب سیستم کنترلی موزیکال این آبنما را داشت. این پروژه با همکاری شرکت تحقیقاتی برق، الکترونیک و رایانه خراسان جنوبی انجام شد. این آبنما دارای 8 سیستم کنترل شونده است. لازم به ذکر است این آبنما از سیستم آبنمای موزیکال هوشمند استفاده می کند و قادر است هر موسیقی دلخواهی ظرف مدت زمان کوتاهی روی سیستم آبنما نصب شود. در این آبنما از LED جهت نورپردازی استفاده شده است.

آبنمای موزیکال بیرجند

آبنمای موزیکال بیرجند

آبنمای الغدیر رودسر:
پروژه آبنمای میدان الغدیر رودسر در سال 1386 در شهرستان رودسر به مساحت 200 متر مربع اجرا شد. این آبنما دارای سیستم پمپ کف کش و نورپردازی می باشد. این آبنما شامل 9 نازل حجمی و 27 چراغ می باشد. حداکثر ارتفاع آب 9 متر و حداقل ارتفاع آب 3.5 متر می باشد.

آبنمای رودسر

آبنمای بیرجند

آبنمای بوستان قصر:
پس از تعطیل شدن زندان قصر تهران، این مکان به باغ موزه قصر تهران تبدیل شد. پروژه آبنمای قصر در مرداد ماه سال 1386 در این مکان واقع در منطقه 7 به مساحت 480 متر مربع اجرا شد. این آبنما دارای 10 سیستم پمپ کف کش 2 اسب و 70 عدد نازل 2 اینچ می باشد. حداکثر ارتفاع آب 2.5 متر و حداقل ارتفاع آب 1.5 متر می باشد.

ابنمای بوستان قصر

آبنمای موزیکال ویلای دماوند:
پروژه آبنمای موزیکال دماوند در سال 1385 به مساحت 8 متر مربع در یک ویلای خصوصی اجرا شد. سیستم این آبنما دارای سه سیستم کنترل شونده است. لازم به ذکر است این آبنما از سیستم آبنمای موزیکال هوشمند استفاده می کند و قادر است هر موسیقی دلخواهی ظرف مدت زمان کوتاهی روی سیستم آبنما نصب شود. در این آبنما از چراغ LED جهت نورپردازی استفاده شده است.

آبنمای موزیکال ویلای دماوند

سایر خدمات و محصولات شرکت فضاهای آبی فوران عبارتند از:
معماری و طراحی منظر، خدمات نرم افزاری، آبنمای پویا (animated fountain)، جت پرّان (Jumping Jet)، پرده آب (water screen) و قطعات و تجهیزات مرتبط با آبنماها

آدرس وب سایت: http://www.favaranco.com



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=608&rnd=9458