ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1389/2/19

 ثبت نام دوره های تابستانی آکادمی طراحی داموس در میلان

در پی استقبال چشمگیر طراحان و علاقه مندان هنر و طراحی ایرانی از دوره های کوتاه مدت تخصصی طراحی آکادمی داموس ایتالیا در ایران، بدینوسیله آغاز ثبت نام دوره های تابستانی این آکادمی درمیلان ایتالیا اعلام می گردد.

عناوین دوره ها:
- دوره طراحی داخلی فروشگاهی (مد و لباس) Visual Merchandizing
- دوره طراحی خودرو Car Design
- دوره طراحی داخلی فضاهای اداری Interior Design for Office
- دوره طراحی مجموعه مد و لباس Creating a Fashion Collection

برای اطلاع از محتوا و آگاهی از جزئیات هر یک از دوره ها می توانید به آدرس اینترنتی آکادمی داموس http://www.domusacademy.com مراجعه نمائید.

زمان برگزاری: 20تا 30 جولای 2010 برابر با 29 تیر تا 8 مرداد 1389
هزینه های دوره (شامل بلیط رفت و برگشت، شهریه دوره و اقامت 12روزه در میلان): 2835 یورو معادل 38500000 ریال
مهلت ثبت نام اولیه: 30 اردیبهشت 1389
تبصره: ثبت نام قطعی دوره منوط به اخذ ویزا از سفارت ایتالیا توسط شرکت کنندگان خواهد بود. آکادمی داموس برای اخذ ویزا تسهیلاتی را برای شرکت کنندگان فراهم خواهد ساخت.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 22087214 (نمایندگی انحصاری دوره های تخصصی آکادمی طراحی داموس در ایران) تماس بگیرند. لازم به توضیح است که اولین دوره فشرده تخصصی آکادمی داموس ایتالیا در ایران، از 6 تا 10 اردیبهشت سال جاری در جزیره کیش برگزار شده است و دوره دوم(طراحی داخلی) نیز از 9 تا 13 خردادماه در این جزیره برگزار خواهد شد.

آقای آلبرتو بونیسولی، مدیر آکادمی داموس، در پی برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره فشرده این آکادمی در ایران پیامی به شرح زیر برای شرکت کنندگان آن ارسال نمودند:

دانشجویان عزیز،
از طریق باربارا تربیچ (مدرس اولین دوره آکادمی داموس در ایران و مدیر دپارتمان طراحی مد و لباس آکادمی داموس) اطلاع یافتم که دوره آموزشی طراحی مد و لباس که نتیجه همکاری آکادمی داموس با جامعه طراحی ایران است، نتایج چشمگیری به همراه داشته است؛ خرسندی خود را از این موضوع اعلام می دارم.
این برای اولین بار است آکادمی داموس این دوره ها را در ایران برگزار می کند. به نظر من این مساله یک موفقیت ثمر بخش و نشانه ای از پیشرفت طراحی در ایران است. من عقیده دارم که این دوره ها گام اول در ایجاد همکاری های بیشتر و مبنایی برای شکل گیری ارتباط آموزشی بلند مدت بین طراحی ایران و ایتالیاست.
مایلم که تبریک ها و و بهترین آرزوهای خود را برای آینده طراحی شما اعلام نمایم.

با بهترین احترامات؛
آلبرتو بونیسولی، مدیر آکادمی داموس

Dear Students،

I have been informed by Barbara Trebitsch about the outstanding outcomes of the Fashion Design Workshop organized within the framework of the collaboration between Domus Academy and the Iranian Design Society. I am very pleased of it.

It is the first time that Domus Academy delivers a workshop in Iran. I think it is a very fruitful achievement، a concrete sign of the progress of design in Iran. I think it will be just a first step of further cooperation among Italian and Iranian design، and a base on which to build stronger and long lasting educational initiatives.

I would like to send you my Congratulations and best wishes for your future design career.

Kindest regards،
Alberto Bonisoli;
Dean;
Domus Academy



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=664&rnd=2809