ارسال کننده: علی شیخ پور قاسمی نیا
تاریخ ارسال: 1390/9/3

 همایش و مسابقه بین المللی طراحی صندلی در پرتغال

art on chairsهمایش بزرگ طراحان و سازندگان صندلی با عنوان Art on Chairs در شهر Paredes پرتغال و به میزبانی Paredes Centre of Furniture Design برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خلاقیت ها در زمینه طراحی صندلی از طراحان سراس دنیا به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه از 14 سپتامبر تا 11 نوامبر 2012 برگزار خواهد شد. در کنار این نمایشگاه برنامه های متنوع شامل مسابقات، نمایش های هنری زنده، دوره های کوتاه مدت آموزشی، فیلم های آموزشی، همایش، بازارچه های تجاری و ... برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه کشف جدیدترین مزایای رقابتی، تجارت مبتنی بر دانش و راه حل های خلاقانه در صنعت است. برای کسب اطلاعات در مورد سایر جزئیات این همایش به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.paredesdesignmobiliario.com/en/go/art-on-chairs


 

Art on chairs competition

در کنار این نمایشگاه، فراخوان مسابقه طراحی صندلی در سه زمینه "طراحی عملکرد"، "ایده پردازی" و "طراحی پایدار" برگزار می گردد که امکان ارسال طرح ها از هم اینک برقرار می باشد و تا 31 ژانویه 2012 مهلت برای ارسال آثار وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح در این مسابقه به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.paredesdesignmobiliario.com/en/go/concurso-internacional-de-design


 

Mrore Design More Industry

همچنین دوره آموزشی طراحی مبلمان با عنوان MORE DESIGN. MORE INDUSTRY با نظارت طراحان سرشناس به مدت 8 ماه برگزار خواهد که فعالیت های انجام شده و کارهای تولید شده در این دوره، به صورت مستند در نمایشگاه 2012 ارائه خواهد شد. برای درخواست شرکت در این دوره و جزئیات بیشتر به این آدرس مراجعه نمایید:
http://www.paredesdesignmobiliario.com/en/go/more-design--more-industry



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=948&rnd=1676