ارسال کننده: مدير سايت
تاریخ ارسال: 1390/10/20

 دوره آماده سازی پورتفولیوی طراحی در مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران

طراحی پورتفولیودوره آماده سازی پورتفولیوی طراحی از انتهای دی ماه در مرکز آموزش های فرهنگی و هنری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. این دوره در 12 جلسه ویژه علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دیزاین در خارج از کشور برنامه ریزی شده است. همچنین این دوره برای علاقه مندان به کسب اطلاعات تخصصی و عملی در مورد طراحی صنعتی و دانشجویان مقطع کارشناسی این رشته نیز مفید خواهد بود.

مدرس این دوره مهدی اصل فلاح عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر و مولف دو کتاب "خط طلایی؛ صد درس کلیدی بیان ترسیمی در طراحی صنعتی" و "مبانی نظری طراحی صنعتی" می باشد. (این دو کتاب طی چند ماه آینده به بازار نشر عرضه خواهند شد. )

دوره تخصصی آماده سازی پورتفولیوی طراحی Portfolio Design، آمیزه ای از مهارت های مکمل را در طراحی دربر می گیرد که شامل مبانی تفکر طراحانه، شیوه های استفاده از روش های خلاقیت در پروژه های طراحی، فرایند توسعه یک "ایده" جدید و روش های تبدیل آن به یک طرح، روش های آفرینش "کانسپت" و توسعه آن در پروژه های طراحی، روش های دستیابی به استایل شخصی در طراحی و مبانی بصری آماده سازی یک پورتفولیوی طراحی می شوند. لازم به ذکر است این دوره به صورت کاملا عملی همراه با انجام پروژه های متعدد توسط شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و روش آموزشی در آن یادگیری از طریق انجام دادن یا "Learning by Doing" خواهد بود.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به صورت 24 ساعته می توانند با مرکز تلفن گویای 66571363 تماس گرفته یا به سامانه پیام کوتاه 09391801900 اس ام اس ارسال نمایند.



تهیه شده در: http://www.newdesign.ir/content/?id=961&rnd=7956