دوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی خودروفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینودوره حضوری آنلاین طراحی داخلی
تاریخ: 1391/4/5
تعداد بازديد : 2343

کمیته هماهنگی International Workshop on Bionic Engineering مفتخر است که از دانشگاهیان سراسر دنیا برای شرکت در ورک شاپ مهندسی بیونیک 2012 دعوت به عمل آورد. این کنفرانس با همکاری انجمن جهانی مهندسی بیونیک، دانشگاه دفاع ملی چین و دانشگاه Jilin از 16 تا 19 اکتبر 2012 در شهر Zhangjiajie برگزار می گردد. همچنین این ورک شاپ از طرف کمیته تخصصی  IEEE RAS در زمینه بیوروبوتیک نیز حمایت می شود.

zhangjiajie-national-forest-park
تصویــری از پـــــارک مـــلی zhangjiajie

هدف از این همایش فراهم کردن زمینه تبادل نظر در زمینه مهندسی بیونیک از سراسر جهان و به اشتراک گذاشتن ایده ها و آخرین دستاوردها در زمینه مهندسی بیونیک است. این همایش با محوریت "نقش مهندسی بیونیک در سیستم های مصنوعی" است و بر روی دستاوردهای جدید بیونیک در زمینه های زیر متمرکز خواهد بود:
- درک پایه ای بر روی عملکرد بیونیکی حیوانات و گیاهان
- الهام گیری بیونیک از ماهی ها و حشرات
- الهام گرفتن از مواد طبیعی، ساختارها و فیزیولوژی
- هوش بیونیکی و رفتار سیستم های مصنوعی
- طراحی کنترل بر مبنای بیونیک برای وسایل پرنده، شناگر و وسایل زمینی
- کاربرد بیونیک در مهندسی
- کاربرد تکنولوژی های بیونیک در اکولوژی، پزشکی، آموزش و مد

خلاصه مقالات ارسال شده برای این همایش باید شامل بیان انگیزه، دستاوردهای مهم و نتیجه گیری در قالب 400 الی 500 کلمه انگلیسی باشد. برای دریافت دستورالعمل و قالب استاندارد مقالات IWBE 2012 فایل پیوست شده را از اینجا دریافت نمایید.

لازم است که خلاصه مقالات تا تاریخ 20 جولای 2012 به آدرس iwbe2012  163.com با عنوان IWBE paper ارسال شود. مقالات برگزیده این همایش در نشریات معتبر Journal of Bionic Engineering و همچنین نشریه Science China Technological Sciences درج خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، تاریخ های مهم مرتبط با همایش و آشنایی با برگزارکنندگان کنفرانس اینجا کلیک نمایید.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1014&rnd=7963

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما