دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره مدل سازی با راینو و ساب دیدوره حضوری آنلاین طراحی داخلیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
ارسال کننده: فخرالدین اعتمادی
تاریخ: 1391/11/10
تعداد بازديد : 2156

سازمان سنجش آموزش کشور در طی اطلاعیه ای،‌ زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ورودی 1392 و همچنین هجدهمین دوره المپیاد دانشجویی کشور را اعلام نموده است.

طبق این اطلاعیه، آزمون کارشناسی ارشد 133 کدرشته امتحانی از جمله طراحی صنعتی، در روزهای چهارشنبه، پنچشنبه و جمعه 18، 19 و 20 بهمن ماه سال 1391 و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان متقاضی هریک ازکد رشته های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند.

لازم به توضیح است کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز یکشنبه 15/11/91 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www. sanjesh. org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه ای و یا شماره پرونده و کد رهگیری وارد سایت سازمان شده و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

قابل توجه افرادی که صرفا داوطلب شرکت در المپیاد هستند:
آن دسته از داوطلبانی که منحصراً متقاضی شرکت در آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور شده اند، لازم است براساس برنامه زمانی اعلام شده برای هریک از رشته های مذکور، در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی ارشد مربوط شرکت نمایند. داوطلبان فوق الذکر باید همزمان با سایر داوطلبان کد رشته های مربوط از تاریخ 15/11/91 به سایت اینترنتی سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

تذکر بسیار مهم: این مطلب گزیده اطلاعیه سازمان سنجش از آدرس زیر می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر و تغییرات احتمالی در متن خبر، به اصل اطلاعیه مراجعه نمایید: http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=808

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1070&rnd=8442

نظر بازديدکنندگان (3)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما