دوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره حضوری آنلاین طراحی خودرودوره مدل سازی با راینو و ساب دی
ارسال کننده: فخرالدین اعتمادی
تاریخ: 1392/3/3
تعداد بازديد : 2411

سازمان سنجشتذکر مهم: برای مشاهده اصل خبر و تغییرات احتمالی،‌ به این آدرس مراجعه نمایید.

بدین وسیله به اطلاع داوطلبان رشته امتحانی طراحی صنعتی (کد 1362) آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1392 می رساند که آزمون پروژه عملی رشته مذکور برای آن دسته از داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته شده اند و نسبت به انتخاب کد یا کد رشته محلهای تحصیلی از این رشته اقدام نمودند، در بعدازظهر روز جمعه مورخ  92/3/10 منحصراً در شهرستان تهران برگزار خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون پروژه، روز چهارشنبه مورخ 92/3/8 به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

تذکر: آن دسته از داوطلبانیکه در خصوص پرینت کارت با مشکلی مواجه می شوند می توانند برای رفع نقص از ساعت 8:00 صبح الی 12:00 ظهر روز جمعه مورخ 92/3/10 به نماینده این سازمان مستقر در حوزه امتحانی دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش به نشانی: تهران میدان فردوسی به سمت میدان انقلاب جنب مترو کوچه شاهرود پ 4 مراجعه نمایند.

ضمناً هزینه برگزاری آزمون پروژه را قبل از پرینت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به مبلغ 150000 ریال (پانزده هزار تومان) به صورت اینترنتی که امکان آن در سایت این سازمان به نشانی فوق فراهم گردیده، پرداخت نموده سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری در قسمت مربوط (پرینت کارت ورود به جلسه آزمون) نسبت به پرینت کارت خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.

زمان و محل برگزاری آزمون پروژه عملی:
شروع فرآیند آزمون از ساعت 15:00 (3 بعدازظهر) روز جمعه مورخ 92/3/10 خواهد بود. مدت آزمون 240 دقیقه خواهد بود. محل آزمون منحصراً در شهر تهران بوده و آدرس محل برگزاری بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

اطلاعات و تذکرات لازم پیرامون آزمون:
1- به کلیه داوطلبان شش برگ (نصف مقوای اشتنباخ) به ابعاد 50*35 سانتی متر به همراه یک سوال داده خواهد شد که لازم است در مدت مذکور به آن پاسخ دهند.
2- هر داوطلب لازم است منحصراً یک تخته شاسی مناسب به ابعاد فوق و وسایل معمولی طراحی و اسکیس (فقط مداد رنگی و ماژیک) به همراه داشته باشد. بدیهی است هیچیک از داوطلبان اجازه آوردن وسائل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نت بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلمبرداری و یا عکس برداری و غیره را ندارند.
3- استفاده از هرگونه کتاب طراحی، کاغذ، تصاویر متفرقه، سرکشی برروی کار دیگران، قدم زدن، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به همدیگر در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و درصورت مشاهده، تقلب محسوب می شود.
4- هرگونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی ممنوع می باشد.
5- از آنجائی که داوطلبان کد رشته امتحانی 1362 می توانند در آزمون دو رشته امتحانی پروژه دار شرکت نمایند، چنانچه توسط داوطلبان، این موضوع رعایت نشود، برای این دسته از داوطلبان نیز با توجه به اولویت های انتخابی، فقط یک رشته امتحانی پروژه دار دیگر منظور خواهد شد.

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1094&rnd=2964

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما