دوره حضوری آنلاین طراحی داخلیدوره مدل سازی با راینو و ساب دیبسته های آموزشی راینوفیلانودوره حضوری آنلاین طراحی طلا و جواهراتدوره حضوری آنلاین طراحی خودرو
تاریخ: 1393/2/24
تعداد بازديد : 1537

هونرهر ساله یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، انتخاب صحیح دانشگاه ها بر اساس ظرفیت ها و اعتبار دانشگاه ها و همچنین شانس قبولی می باشد. در این طرح رایگان انتخاب رشته توسط نفرات برتر، که برای داوطلبان طراحی صنعتی و دیگر رشته ها می باشد، خط کلی برای موفقیت در آزمون عملی هم ارائه داده می شود.

گروه آموزشی هونر دوره جدید کلاس های فشرده مرحله دوم (آزمون عملی) طراحی صنعتی را برگزار می نماید:
پس از تجربه های موفق پیشین در بهره گیری از اساتید مجرب، دوره جدید نیز با حضور استاد مصطفی آروند (کارشناسی ارشد طراحی صنعتی و برگزیده A Design Award and Competition 2014) برگزار خواهد شد.

داوطلبان گرامی در صورت تمایل می توانند برای رزو تلفنی و ثبت نام در این دوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند و یا به صورت حضوری به آدرس مؤسسه مراجعه نمایند.

نکات مهم در مورد این پکیج آموزشی:
دوره جدید کلاس ها در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه برگزار خواهند شد.
این دوره از لحاظ آموزشی شامل بیشترین میزان ساعات آموزشی و استفاده از فیلم ها و اسلایدها در فضایی کاملاً تخصصی وارائه نکات طراحی و روند حل مسئله، بهره مند از ابزار آموزشی به روز می باشد.
کلاس های تخصصی این رشته توسط اساتید مجرب، المپیادی ها و نخبگان کنکور که آشنایی کامل با سبک جدید سؤالات و طراحان را دارند، تدریس می شود.

هونر

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مؤسسه تماس حاصل فرمایید. 

تلفن: 77201320(021)
آدرس سایت: www.hoonar.com

تهیه شده در: https://www.newdesign.ir/content/?id=1171&rnd=7568

نظر بازديدکنندگان (0)


مطالب مرتبط:
راه های ارتباطی:
اینستاگرام | کانال تلگرام | فیس بوک | تماس با ما